След няколко полета на втория летателен ден незнам защо, сигурно щото не мислих къде ще излезна от някаква фигура но се оказах ниско над фермата за охлюви и пак имах смущения от тази глупава ферма. Има или сот, или де да знам какво но е гадна и не трява да летя повече над нея защото губя самолети. Смущенията се изрязаваха в рязки команди по елерони, или по височина, просто самолета за част от секундата получаваше дадени до краи кормила ту на елерони ту по височина, ту по завои и след три четири такива влизания в някви извънземни видове фигури не можах да го овладея и да набера височина, и се заби без контрол от моя страна в земята с носа надоло , под лек ъгъл в нещо средно между свредел и тоно.Трябва да си проверя радиото санва RD8000 за всеки случаи дали не е проблема в него, но над фермата за охлюви съм губил два самолета до сега и със старата санва по същия глупав начин когато без да мисля съм излизал от свредел над нея. Тялото не подлежи на възстановяване във предната си част, или поне не си струва да го лепя, но за сметка на това ще му смъкна размерите и ще си резна на лезера нова предна част на тялото-пак имам плюс от този краш защото ще си резна направо две тела примерно. С по слаб мотор примерно ASP46 или ASP52 също ще лети, но може би няма да катери вертикал до безкраи което не е фатално и за релакс без 3D ще става екстра. Жълтия цвят е гаден и не се разбира много добре при по голяма дистанция дали е с колелата нагоре, или ако е над мене в какво положение е спрямо земята! Задължително трябва да го сменя с тъмен цвят отдоло и светъл цвят от горе!!! Червено от доло и бяло от горе си остава добра комбинация и така ще го направя!
Заключение за следащите полети който ще правя с новото тяло:
1.Да дам Ц.Т. малко напред с около 0,5 до 1см.
2.Да проверя радиото основно, и след като го проверя да дам малко повече експонента на управленията примерно до 20%, и да имам повече мъртва точка на стиковете.Това на полето ще го установя колко точно да е процента за да ми е комфортно.
3.Витло 13х4 ми се стори добре и за сега няма да го менкам, двигателя се форсира с него нормално си, не му тежи витлото, тягата ми стига, скороста си е нормална и по голяма скорост не ми трябва на този етап.
4.Копчетата с двойните разходи ще ги оставя-те вършат добра работа когато искам да летя спокойно и плавно за кеф, а при силен вятър двойните разходи са просто задължителни.


Цитат