+ Ново Мнение
Визуализирани са от 1 до 10 от общо 423

Тема: Flight stabilization, autopilots, FPV, osd и ...всичко останало

Threaded View

  1. #1
    Admin Аватар на Mateev
    Регистриран
    Dec 2009
    Живее в
    гр. Габрово
    Мнения
    1 431

    Пацо, би ли ми дал някой линк с информация как се изчисляват антени?
    Росимир Матеев

  2. #2
    Почетен Автор Аватар на ПАЦО
    Регистриран
    Mar 2010
    Живее в
    РУСЕ
    Мнения
    557

    Не съм търсил линк. Имам една книжка в къщи с методология и по нея, ще огледам нещо да ти намеря . Ако искаш кажи каква антена ти трябва и за каква честота и ще се опитам да ти я сметна

  3. #3
    Заслужил Автор
    Регистриран
    May 2010
    Живее в
    Смолян
    Мнения
    447

    Здравейте момци,
    Втората/откорегирана версия на автопилота ТРЪГНА !!!!
    Работи пИрфектно.....калибрира си жироскопите, чете си коректно GPS-а, изходните данни от серийния порт са просто мечта....

    ДА НИ Е ЧЕСТИТО НОВОТО "БЕБЧЕ" !

    Ето снимчици на автопилота и новата версия на IMU платките. Използваните жироскопи са:

    Приложение 3950

    Приложение 3951

    Приложение 3952

    За оси X и Y - IDG500, за ос Z - ISZ500, триосев акселерометър - MMA7361L.

    Ще се опитам в най-скоро време да направя клипче и да го постна.
    Николай Арсов - дърт авиомоделист от 1967г.

  4. #4
    Почетен Автор Аватар на ПАЦО
    Регистриран
    Mar 2010
    Живее в
    РУСЕ
    Мнения
    557

    Аиде литвай го де

  5. #5
    Заслужил Автор
    Регистриран
    May 2010
    Живее в
    Смолян
    Мнения
    447

    Quote Originally Posted by ПАЦО View Post
    Аиде литвай го де
    Шубето е голям страх.....не смея още да го напъхам в самолета. Тепърва сядам да чета тънкостите по настройка към съответен самолет и как се програмират координати на полета през Google Maps. Иначе в момента имам 14 спътника на GPS-а, от които 6 локнати. Предполагам, че на ливадата нещата ще са доста по-добре, но и тези са достатъчни. От понеделник сядам да понапиша малко документация и да сметна колко би струвало "желязото" да се произвежда.
    Николай Арсов - дърт авиомоделист от 1967г.

  6. #6
    Почетен Автор Аватар на ПАЦО
    Регистриран
    Mar 2010
    Живее в
    РУСЕ
    Мнения
    557

    Quote Originally Posted by nickarsow View Post
    Шубето е голям страх.....не смея още да го напъхам в самолета. Тепърва сядам да чета тънкостите по настройка към съответен самолет и как се програмират координати на полета през Google Maps. Иначе в момента имам 14 спътника на GPS-а, от които 6 локнати. Предполагам, че на ливадата нещата ще са доста по-добре, но и тези са достатъчни. От понеделник сядам да понапиша малко документация и да сметна колко би струвало "желязото" да се произвежда.
    Не слагай тигана преди да се е хванала рибатаПърво го литни, платките са най лесната работа,всеки може да си ги направи или купи... не разчитай много на ,, свободния софтуер,,той е като ,,свободната енергия,, или изобщо я няма или нещо не e съвсем наред ,винаги се налага нещо да добутнеш и да докоригираш, разбирам те напълно ,че се радваш като гледаш тези красиви платчици но да ти кажа зора е от тук нататъкДано черногледството ми да не е пророческоАз ще помагам с каквото мога, де със съвети, де с акъл де с опит
    Последна редакция от ПАЦО; 27.11.2011 на 06:48.

  7. #7
    Заслужил Автор
    Регистриран
    May 2010
    Живее в
    Смолян
    Мнения
    447

    Е, все си мисля, че при положение, че с MatrixPilot колегите от цял свят летят вече повече от 3 години, версия 3.2 е доста добре изчистена от бъгове, както и факта, че UDB3 се е доказал в годините, няма да има някакви сериозни проблеми от софтуерен или хардуерен произход. Все пак аз не преоткривам топлата вода....
    Гафа с първата версия на жироскопите си беше мой - просто едно двусмислие в документацията на ST..... ...и резултата - грешно проектирано IMU.
    Сигурен съм, че ако някой успее да хване сигналите от 4.5Х и 4.5Y на LPR430AL на старата IMU платка, ще успее да подкара електрониката и със старите IMU модули. Ама понеже не ми се занимаваше с такава пипкава работа, направих втората версия с IDG500/ISZ500.
    Хубавото в случая е, че автопилота се държи на тестовете точно така, както е в обяснено в документацията на UDB3 и тестовитя софтуер. Тази вечер всички тестове от тестовия фърмуер минаха на 100%. Утре на ливадата ще пробвам "изкъсо" само стабилизацията. Останалото....по-нататък.
    Николай Арсов - дърт авиомоделист от 1967г.

+ Ново Мнение

Информация за темата

Users Browsing this Thread

В момента 9 потребители разглеждат тази тема. (0 регистрирани и 9 гости)

     

Вашите права за публикуване

  • Вие не можете да създавате нови теми
  • Вие не можете да пишете мнения
  • Вие не можете да прикачате файлове
  • Вие не можете да редактирате мненията си
  • BB code е Включен
  • Smilies са Включени
  • [IMG] кода е Включен
  • HTML кода е Изключен