Пацо, би ли ми дал някой линк с информация как се изчисляват антени?
Пацо, би ли ми дал някой линк с информация как се изчисляват антени?
Росимир Матеев
Не съм търсил линк. Имам една книжка в къщи с методология и по нея, ще огледам нещо да ти намеря . Ако искаш кажи каква антена ти трябва и за каква честота и ще се опитам да ти я сметна
Здравейте момци,
Втората/откорегирана версия на автопилота ТРЪГНА !!!!
Работи пИрфектно.....калибрира си жироскопите, чете си коректно GPS-а, изходните данни от серийния порт са просто мечта....
ДА НИ Е ЧЕСТИТО НОВОТО "БЕБЧЕ" !
Ето снимчици на автопилота и новата версия на IMU платките. Използваните жироскопи са:
Приложение 3950
Приложение 3951
Приложение 3952
За оси X и Y - IDG500, за ос Z - ISZ500, триосев акселерометър - MMA7361L.
Ще се опитам в най-скоро време да направя клипче и да го постна.
Николай Арсов - дърт авиомоделист от 1967г.
Шубето е голям страх.....не смея още да го напъхам в самолета. Тепърва сядам да чета тънкостите по настройка към съответен самолет и как се програмират координати на полета през Google Maps. Иначе в момента имам 14 спътника на GPS-а, от които 6 локнати. Предполагам, че на ливадата нещата ще са доста по-добре, но и тези са достатъчни. От понеделник сядам да понапиша малко документация и да сметна колко би струвало "желязото" да се произвежда.
Николай Арсов - дърт авиомоделист от 1967г.
Не слагай тигана преди да се е хванала рибатаПърво го литни, платките са най лесната работа,всеки може да си ги направи или купи... не разчитай много на ,, свободния софтуер,,той е като ,,свободната енергия,, или изобщо я няма или нещо не e съвсем наред ,винаги се налага нещо да добутнеш и да докоригираш, разбирам те напълно ,че се радваш като гледаш тези красиви платчици но да ти кажа зора е от тук нататъкДано черногледството ми да не е пророческоАз ще помагам с каквото мога, де със съвети, де с акъл де с опит
Последна редакция от ПАЦО; 27.11.2011 на 06:48.
Е, все си мисля, че при положение, че с MatrixPilot колегите от цял свят летят вече повече от 3 години, версия 3.2 е доста добре изчистена от бъгове, както и факта, че UDB3 се е доказал в годините, няма да има някакви сериозни проблеми от софтуерен или хардуерен произход. Все пак аз не преоткривам топлата вода....
Гафа с първата версия на жироскопите си беше мой - просто едно двусмислие в документацията на ST..... ...и резултата - грешно проектирано IMU.
Сигурен съм, че ако някой успее да хване сигналите от 4.5Х и 4.5Y на LPR430AL на старата IMU платка, ще успее да подкара електрониката и със старите IMU модули. Ама понеже не ми се занимаваше с такава пипкава работа, направих втората версия с IDG500/ISZ500.
Хубавото в случая е, че автопилота се държи на тестовете точно така, както е в обяснено в документацията на UDB3 и тестовитя софтуер. Тази вечер всички тестове от тестовия фърмуер минаха на 100%. Утре на ливадата ще пробвам "изкъсо" само стабилизацията. Останалото....по-нататък.
Николай Арсов - дърт авиомоделист от 1967г.
В момента 9 потребители разглеждат тази тема. (0 регистрирани и 9 гости)