Аиде литвай го де![]()
Шубето е голям страх.....не смея още да го напъхам в самолета. Тепърва сядам да чета тънкостите по настройка към съответен самолет и как се програмират координати на полета през Google Maps. Иначе в момента имам 14 спътника на GPS-а, от които 6 локнати. Предполагам, че на ливадата нещата ще са доста по-добре, но и тези са достатъчни. От понеделник сядам да понапиша малко документация и да сметна колко би струвало "желязото" да се произвежда.
Николай Арсов - дърт авиомоделист от 1967г.
Не слагай тигана преди да се е хванала рибатаПърво го литни, платките са най лесната работа,всеки може да си ги направи или купи... не разчитай много на ,, свободния софтуер,,той е като ,,свободната енергия,, или изобщо я няма или нещо не e съвсем наред ,винаги се налага нещо да добутнеш и да докоригираш, разбирам те напълно ,че се радваш като гледаш тези красиви платчици но да ти кажа зора е от тук нататък
Дано черногледството ми да не е пророческо
Аз ще помагам с каквото мога, де със съвети, де с акъл де с опит
![]()
Последна редакция от ПАЦО; 27.11.2011 на 06:48.
Е, все си мисля, че при положение, че с MatrixPilot колегите от цял свят летят вече повече от 3 години, версия 3.2 е доста добре изчистена от бъгове, както и факта, че UDB3 се е доказал в годините, няма да има някакви сериозни проблеми от софтуерен или хардуерен произход. Все пак аз не преоткривам топлата вода....
Гафа с първата версия на жироскопите си беше мой - просто едно двусмислие в документацията на ST........и резултата - грешно проектирано IMU.
Сигурен съм, че ако някой успее да хване сигналите от 4.5Х и 4.5Y на LPR430AL на старата IMU платка, ще успее да подкара електрониката и със старите IMU модули. Ама понеже не ми се занимаваше с такава пипкава работа, направих втората версия с IDG500/ISZ500.
Хубавото в случая е, че автопилота се държи на тестовете точно така, както е в обяснено в документацията на UDB3 и тестовитя софтуер. Тази вечер всички тестове от тестовия фърмуер минаха на 100%. Утре на ливадата ще пробвам "изкъсо" само стабилизацията. Останалото....по-нататък.![]()
Николай Арсов - дърт авиомоделист от 1967г.
Днес времето беше хубаво:
laughing:
Последна редакция от ПАЦО; 02.12.2011 на 20:29.
Аз напредвам с FPV-то ето я системката за насочване на антенката:
![]()
Руси,
Вчера с Коцето решихме да използваме един от последните хубави дни и облитахме нова местност - около параклиса на Стойките. Не ми се рискуваше да тествам стабилизацията там и го оставих за новата седмица, а и все още нямаме сериозна техника за заснемане, за да стане и филмче. Живот и здраве, през новата седмица ще го кача на CloudsFly-я, защото се е доказал, като добър и послушен самолет и ще направя всичко възможно да заснема тестовете.
Николай Арсов - дърт авиомоделист от 1967г.
Ето и как се движи механиката , сервата са пълна отврат не си купувайте такива ,луфтовете са съразмерни с хода, ще потърся по читави , сервото по азимут трябва да се преработи за 360градуса но не ми се занимаваше днес...
Последна редакция от ПАЦО; 04.12.2011 на 23:28.
В момента 1 потребители разглеждат тази тема. (0 регистрирани и 1 гости)