Quote Originally Posted by nickarsow View Post
Тази схема е единствено изпълнима, ако звездния център на масата е точката на токовия сензор. От там могат да тръгват масите към ESC-то, DC-DC-то, както и стабилизатора за приемника/автопилота. Проблема е, че масата на сервата вече не е тази, а масаta на LMZ12008. По принцип DC-DC преобразувателите имат една точка за входна и изходна маса. Дължините на пистите на масата и (+) на захранването на сервата ( между LMZ12008 и съединителите за сервомашинките ) са пренебрежимо малки.
Хмммм не знам какво разбираш под пренебрежимо малки,специфичното съпротивление на медта е 0,017 приемаме че сечението на шината 0,6мм2(дебелина на фолиото0,3мм което е дебело фолио и ширина на пистата 2мм тоест дебела шина)при дължина само 10мм съпротивлението е 0,00283 ома което значи ,че при ток 10А ще имаме пад на напрежение0,028V МОЖЕШ ДА СИ ГО ПОЛЗВВАШ КАТО ШУНТ ЗА СЕНЗОРА!!Лошото е ,че това го умножаваме по 2 , веднъж по плюсовата шина веднъж по масата което води до падане на захранването и дигане на потенцияла на масата , изглежда малко но за съжаление ако опората на АЦП-то четящо сензорите е 3V и резолюцията е 10бита или 1024бода намираме ,че разрешаващата способност на АЦП-то е 0,0032 V....Грешката е от порядък а лошото е ,че е импулсна и непредсказуема....Естествено това е само теория, на практика нещата са още по зле защото има и високочестотни смущение получавани при работата на спидовете и мощни цифрови серва...Пак казвам това е само теория