+ Ново Мнение
Визуализирани са от 1 до 10 от общо 423

Тема: Flight stabilization, autopilots, FPV, osd и ...всичко останало

Threaded View

  1. #1
    Заслужил Автор
    Регистриран
    May 2010
    Живее в
    Смолян
    Мнения
    447

    Пацо,
    Всичко това с масите е много хубаво, ако може да се реализира. Кажи, как да "развържа" масата на сензора от масата на сервата, като дефакто точно масата на сензора трябва да е и маса на сервата - тоест силовата маса. Виж, масата на приемника е друга песен. Там е шибанията. Днес дори се замислих дали не е най-лесно "да си вържа гащите", като развържа оптронно приемника от силовата част. Приемника си се захранва от ESC-то ( маса, +5V ), а всички сигнални кабели от него управляват светодиодите на оптроните, като масата идва от приемника и НЕ е свързана със силовата. Приемниците на оптроните използват силовата маса, но това вече не е проблем.
    Ако имаш минутка, драсни твоята идея на скица и я лепни тук.
    Николай Арсов - дърт авиомоделист от 1967г.

  2. #2
    Почетен Автор Аватар на ПАЦО
    Регистриран
    Mar 2010
    Живее в
    РУСЕ
    Мнения
    557

    Quote Originally Posted by nickarsow View Post
    Пацо,
    Всичко това с масите е много хубаво, ако може да се реализира. Кажи, как да "развържа" масата на сензора от масата на сервата, като дефакто точно масата на сензора трябва да е и маса на сервата - тоест силовата маса. Виж, масата на приемника е друга песен. Там е шибанията. Днес дори се замислих дали не е най-лесно "да си вържа гащите", като развържа оптронно приемника от силовата част. Приемника си се захранва от ESC-то ( маса, +5V ), а всички сигнални кабели от него управляват светодиодите на оптроните, като масата идва от приемника и НЕ е свързана със силовата. Приемниците на оптроните използват силовата маса, но това вече не е проблем.
    Ако имаш минутка, драсни твоята идея на скица и я лепни тук.
    Ники ,имах предвид не само масата на токовия сензор а масите на жиротата акселерометъра и тн. сензори които боравят с първични аналогови сигнали с ниски нива а плюсовете през П-филтри...имай предвид , спидовете бълват страхотна боза по захранването и понякога амплитудата е съразмерна с амплитудата на обработвания сигнал...

  3. #3
    Заслужил Автор
    Регистриран
    May 2010
    Живее в
    Смолян
    Мнения
    447

    Да, и аз това имам впредвид - масата на приемника да идва от кабела, който идва от ESC-то и освен 5-те волта е и сигнал за оборотите на двигателя. После кабелите от приемника отиват в автопилота, влачейки масата на приемника до там, а от автопилота, сигналните кабели отиват в силовата платка, където са оптронно разделени от сервата. DC-DC стабилизатора 5V/8A захранва само сервата, но неговата маса и масата на токовия сензор са една маса.
    Николай Арсов - дърт авиомоделист от 1967г.

  4. #4
    Почетен Автор Аватар на ПАЦО
    Регистриран
    Mar 2010
    Живее в
    РУСЕ
    Мнения
    557

    Помисли за звездообразно разпределение на масите, еднотипните вериги да събират масите си в една точка с проводници с равна дължина, в никъкъв случай последователни консуматори на един масов проводник!!!

  5. #5
    Заслужил Автор
    Регистриран
    May 2010
    Живее в
    Смолян
    Мнения
    447

    Мисля, ама не мога да го измисля, защото физически няма как да стане.
    По принцип схемата е следната:
    1. Акумулатор -> Токов сензор
    2. Токов сензор -> DC-DC BUCK 5V/8A за сервата
    3. Токов сензор -> ESC
    ( за т.3 и т.4, масата минава транзит през сензора, като по-малка част от тока, течащ през (-) и (+) проводници отива към LMZ12008....няколко ампера, а по-голямата продължава към ESC-то )
    4. ESC -> Receiver ( в този вариант може да се използва и отделен стабилизатор за приемника ).
    5. Receiver -> Автопилот
    6. Автопилот -> Управление на сервомашинките
    ( тук управлението на сервомашинките може да се развърже с оптрони и проблемите с тоците през масата да бъдат забравени ).
    Николай Арсов - дърт авиомоделист от 1967г.

  6. #6
    Почетен Автор Аватар на ПАЦО
    Регистриран
    Mar 2010
    Живее в
    РУСЕ
    Мнения
    557

    Нарисувах ти ориентировачна схема ,съвем импровизирано, обърни внимание на дължините на шините L ЗА ДА СЕ ЗАПАЗЯТ ПОТЕНЦИЯЛИТЕ РАВНИ!!

  7. #7
    Заслужил Автор
    Регистриран
    May 2010
    Живее в
    Смолян
    Мнения
    447

    Тази схема е единствено изпълнима, ако звездния център на масата е точката на токовия сензор. От там могат да тръгват масите към ESC-то, DC-DC-то, както и стабилизатора за приемника/автопилота. Проблема е, че масата на сервата вече не е тази, а масаta на LMZ12008. По принцип DC-DC преобразувателите имат една точка за входна и изходна маса. Дължините на пистите на масата и (+) на захранването на сервата ( между LMZ12008 и съединителите за сервомашинките ) са пренебрежимо малки.
    Николай Арсов - дърт авиомоделист от 1967г.

+ Ново Мнение

Информация за темата

Users Browsing this Thread

В момента 1 потребители разглеждат тази тема. (0 регистрирани и 1 гости)

     

Вашите права за публикуване

  • Вие не можете да създавате нови теми
  • Вие не можете да пишете мнения
  • Вие не можете да прикачате файлове
  • Вие не можете да редактирате мненията си
  • BB code е Включен
  • Smilies са Включени
  • [IMG] кода е Включен
  • HTML кода е Изключен