+ Ново Мнение
Визуализирани са от 1 до 10 от общо 423

Тема: Flight stabilization, autopilots, FPV, osd и ...всичко останало

Threaded View

  1. #1
    Почетен Автор Аватар на Gogo55
    Регистриран
    Feb 2011
    Живее в
    Асеновград
    Мнения
    598

    Такъв кварц в някои ДВД,безжични мишки, стационарни телефони със безжична слушалка, друго безжично устройсто в разрешения обхват или тук:
    http://www.tony-sjd.com/product_info...ducts_id=57855
    Също и в стара видеокарта на нвидия, ако не намериш драсни ми на л.с. адрес на който да ти го изпратя

  2. #2
    Заслужил Автор
    Регистриран
    May 2010
    Живее в
    Смолян
    Мнения
    447

    Момци,
    Дайте мнения по следния въпрос, свързан с #171 :

    Е ли е необходим отделен 1-1,5А 5V стабилизатор за приемника върху този модул ( ограден в червено ), при положение, че съответния стабилизатор върху ESC-то остава свободен, разтоварен, а и кабелчето, което се ползва за захранване на приемника, управлява и двигателя?
    Мисълта ми е в тази посока:
    Приемника се захранва от ESC-то, от приемника към модула идват само маса и сигнали. Плюса (+), който също върви по кабелите НЕ се използва от модула. От модула излизат кабелите към сервата, захранени от импулсния стабилизатор и пренасящи сигналите от приемника. Токовия датчик върху модула си остава.
    Ето и схемата за по-голяма яснота.

    Приложение 3823
    Николай Арсов - дърт авиомоделист от 1967г.

  3. #3
    Почетен Автор Аватар на ПАЦО
    Регистриран
    Mar 2010
    Живее в
    РУСЕ
    Мнения
    557

    Quote Originally Posted by nickarsow View Post
    Момци,
    Дайте мнения по следния въпрос, свързан с #171 :

    Е ли е необходим отделен 1-1,5А 5V стабилизатор за приемника върху този модул ( ограден в червено ), при положение, че съответния стабилизатор върху ESC-то остава свободен, разтоварен, а и кабелчето, което се ползва за захранване на приемника, управлява и двигателя?
    Мисълта ми е в тази посока:
    Приемника се захранва от ESC-то, от приемника към модула идват само маса и сигнали. Плюса (+), който също върви по кабелите НЕ се използва от модула. От модула излизат кабелите към сервата, захранени от импулсния стабилизатор и пренасящи сигналите от приемника. Токовия датчик върху модула си остава.
    Ето и схемата за по-голяма яснота.Приложение 3823
    не е лошо по едно развързващо дроселче на плюсовете да сложиш и да го заградиш от двете страни с по едно кондензаторче тоест П-филтър към всички чувствителни вериги, раздели масите на сензорите от цифровите маси и ги навържи по еквипотенциялни равнини...всички силови вериги да са отделени от управлението и приемника, добре би било управлението да си е с автономно захранване сещаш се защо...

  4. #4
    Заслужил Автор
    Регистриран
    May 2010
    Живее в
    Смолян
    Мнения
    447

    Пацо,
    Всичко това с масите е много хубаво, ако може да се реализира. Кажи, как да "развържа" масата на сензора от масата на сервата, като дефакто точно масата на сензора трябва да е и маса на сервата - тоест силовата маса. Виж, масата на приемника е друга песен. Там е шибанията. Днес дори се замислих дали не е най-лесно "да си вържа гащите", като развържа оптронно приемника от силовата част. Приемника си се захранва от ESC-то ( маса, +5V ), а всички сигнални кабели от него управляват светодиодите на оптроните, като масата идва от приемника и НЕ е свързана със силовата. Приемниците на оптроните използват силовата маса, но това вече не е проблем.
    Ако имаш минутка, драсни твоята идея на скица и я лепни тук.
    Николай Арсов - дърт авиомоделист от 1967г.

  5. #5
    Почетен Автор Аватар на ПАЦО
    Регистриран
    Mar 2010
    Живее в
    РУСЕ
    Мнения
    557

    Quote Originally Posted by nickarsow View Post
    Пацо,
    Всичко това с масите е много хубаво, ако може да се реализира. Кажи, как да "развържа" масата на сензора от масата на сервата, като дефакто точно масата на сензора трябва да е и маса на сервата - тоест силовата маса. Виж, масата на приемника е друга песен. Там е шибанията. Днес дори се замислих дали не е най-лесно "да си вържа гащите", като развържа оптронно приемника от силовата част. Приемника си се захранва от ESC-то ( маса, +5V ), а всички сигнални кабели от него управляват светодиодите на оптроните, като масата идва от приемника и НЕ е свързана със силовата. Приемниците на оптроните използват силовата маса, но това вече не е проблем.
    Ако имаш минутка, драсни твоята идея на скица и я лепни тук.
    Ники ,имах предвид не само масата на токовия сензор а масите на жиротата акселерометъра и тн. сензори които боравят с първични аналогови сигнали с ниски нива а плюсовете през П-филтри...имай предвид , спидовете бълват страхотна боза по захранването и понякога амплитудата е съразмерна с амплитудата на обработвания сигнал...

  6. #6
    Заслужил Автор
    Регистриран
    May 2010
    Живее в
    Смолян
    Мнения
    447

    Да, и аз това имам впредвид - масата на приемника да идва от кабела, който идва от ESC-то и освен 5-те волта е и сигнал за оборотите на двигателя. После кабелите от приемника отиват в автопилота, влачейки масата на приемника до там, а от автопилота, сигналните кабели отиват в силовата платка, където са оптронно разделени от сервата. DC-DC стабилизатора 5V/8A захранва само сервата, но неговата маса и масата на токовия сензор са една маса.
    Николай Арсов - дърт авиомоделист от 1967г.

  7. #7
    Почетен Автор Аватар на ПАЦО
    Регистриран
    Mar 2010
    Живее в
    РУСЕ
    Мнения
    557

    Помисли за звездообразно разпределение на масите, еднотипните вериги да събират масите си в една точка с проводници с равна дължина, в никъкъв случай последователни консуматори на един масов проводник!!!

+ Ново Мнение

Информация за темата

Users Browsing this Thread

В момента 1 потребители разглеждат тази тема. (0 регистрирани и 1 гости)

     

Вашите права за публикуване

  • Вие не можете да създавате нови теми
  • Вие не можете да пишете мнения
  • Вие не можете да прикачате файлове
  • Вие не можете да редактирате мненията си
  • BB code е Включен
  • Smilies са Включени
  • [IMG] кода е Включен
  • HTML кода е Изключен