+ Ново Мнение
Визуализирани са от 1 до 10 от общо 155

Тема: Хели клас 250

Threaded View

  1. #1
    Наблюдател
    Регистриран
    Jul 2010
    Живее в
    София
    Мнения
    38

    Здравейте отново,

    Днес отново приятна изненада. Китът е отлетял на 05.06 и днес е пристигнал в кварталната поща.
    Предстои ми купуването на мотор и се чудя каква е разликата между тези двата:
    http://www.fast-lad.co.uk/store/kx88...50-p-5791.html

    http://www.fast-lad.co.uk/store/kx88...sp-p-7331.html
    И с какъв пиньон да го оборудвам?
    Другото ми чудене е за контролера. Имам този
    http://www.fast-lad.co.uk/store/brus...56a-p-414.html
    Мисля, че ще се справи стига да може да се побере.

    От самото начало мисля да сменя с оригинални Align-ски следните части:
    Главна ос
    Опашна ос
    Ремък
    Ако се сетите още нещо моля споделете.

    Това е засега. Утре ще кача снимки на бъдещото оборудване.

  2. #2
    Наблюдател
    Регистриран
    Jul 2010
    Живее в
    София
    Мнения
    38

    Обещаните снимки


  3. #3
    Заслужил Автор Аватар на Nikolay
    Регистриран
    Jan 2010
    Живее в
    гр. Габрово
    Мнения
    248

    Quote Originally Posted by nikitzo View Post
    Здравейте отново,

    Днес отново приятна изненада. Китът е отлетял на 05.06 и днес е пристигнал в кварталната поща.
    Предстои ми купуването на мотор и се чудя каква е разликата между тези двата:
    http://www.fast-lad.co.uk/store/kx88...50-p-5791.html

    http://www.fast-lad.co.uk/store/kx88...sp-p-7331.html
    И с какъв пиньон да го оборудвам?
    Другото ми чудене е за контролера. Имам този
    http://www.fast-lad.co.uk/store/brus...56a-p-414.html
    Мисля, че ще се справи стига да може да се побере.

    От самото начало мисля да сменя с оригинални Align-ски следните части:
    Главна ос
    Опашна ос
    Ремък
    Ако се сетите още нещо моля споделете.

    Това е засега. Утре ще кача снимки на бъдещото оборудване.
    най важно е да смениш с оригинална малката ос на главата или оста която държи мейнблейд холдерите понеже хобикингската е от не подходящ материал и при краш ще имащ големи щети по главата.аз това съм го писал и преди.
    Ремъка щеш не щеш ще го смениш този който идва с кита за нищо не става.
    алайнското моторче е хубаво, но виж и скорпионите няма да е голяма разликата
    Николай

  4. #4
    Наблюдател
    Регистриран
    Jul 2010
    Живее в
    София
    Мнения
    38

    Днес насложих електрониката и ми направи впечатление, че swash plate при около 80-85% газ опира в двата шиша на главата. Това нормално ли е?


  5. #5
    Потребител Аватар на ralenekov
    Регистриран
    Sep 2010
    Живее в
    София
    Мнения
    57

    Не е нормално, естествено. Прочети това и наблегни на секцията CCPM - Collective Cyclic Pitch Mixing. Моето го карам на 50/50/60 микс и не опира никъде. Дължините на линковете са направени всичките по ръководството за Align Trex 250SE.

    И още нещо. Единия линк ти стои крив, т.е. не е на 90 градуса спрямо рамото на сервото. Виж и тази тема.
    Иван Раленеков

  6. #6
    Наблюдател
    Регистриран
    Jul 2010
    Живее в
    София
    Мнения
    38

    Действително едната щанга идва под ъгъл.
    Ето изглед от ляво

    И изглед от дясно

    Как бих могъл да оправя това? Ако преместя "кривата" щанга с една дупка навътре няма ли да променя хода на машинката?

  7. #7
    Потребител Аватар на ralenekov
    Регистриран
    Sep 2010
    Живее в
    София
    Мнения
    57

    Премести и 3те ябълки на рамената на сервата с по една дупка навътре, т.е. на на последната, а на предпоследната. Но и на 3те машинки, не само на едната.
    Иван Раленеков

  8. #8
    Автор
    Регистриран
    Dec 2010
    Живее в
    Бургас
    Мнения
    117

    Ако си със серва същите като от ръководството спазвай точно разстоянието което е указано в него. Не се съмнявай, че ALIGN са го сметнали какво трябва да е то за да се получи максимално добра крива на движение на рамото. Това, че е под ъгъл да не те притеснява, принципно не е проблем. При Т500 е така по дизайн и дори имаше филмче което подорбно обясняваше точно това.
    Поздрави,
    Христо Григоров, Бургас

+ Ново Мнение

Информация за темата

Users Browsing this Thread

В момента 1 потребители разглеждат тази тема. (0 регистрирани и 1 гости)

     

Подобни теми

  1. Спортен правилник за клас F3С по FАІ
    от Lidkin във форум: Хеликоптери
    Replies: 0
    Последно мнение: 07.01.2010, 23:36

Вашите права за публикуване

  • Вие не можете да създавате нови теми
  • Вие не можете да пишете мнения
  • Вие не можете да прикачате файлове
  • Вие не можете да редактирате мненията си
  • BB code е Включен
  • Smilies са Включени
  • [IMG] кода е Включен
  • HTML кода е Изключен