Моя дойде, ВасеКато се прибереш от отпуската 100% трябва да е пристигнал вече и твоя.
Това нещо е ОГРОМНО
![]()
Моя дойде, ВасеКато се прибереш от отпуската 100% трябва да е пристигнал вече и твоя.
Това нещо е ОГРОМНО
![]()
Иван Раленеков
Честито !!!
Очакваме да ги съберете, ще е интересно.
Димитър Пенев
Ванка, моят вече дойде и го сглобих кит-а до някъде. Монтирах почти всичко от него. Ще кача снимки скоро!
Благодаря и на Матеев за препоръките!
Какво мислите за този контролер: TURNIGY K-Force 100A Brushless ESC? И някой засичал ли е тока по време на полет на клас 600?
Тази последната машинка също ми хареса много:MKS DS1210 Titanium Gear Servo (0.12 sec/10kg-cm).
Имам такъв контролер, но не съм го монтирал никъде.
Препоръчвам ти последния в списъка на Матеев. Тестван е многократно, на 500 изобщо не се сеща да загрее, а на 600 стига до към 40 градуса.
Цената също е добра.
Димитър Пенев
Тези машинки съм чувал, че са добри. В момента сглобявам 600 с тях, но за жалост не пасват съвсем.
Необходимо е да се изработят подложки 3-4 mm. Или да се сложат дистанционни втулки. В противен случай предните 2 циклични машинки опират една в друга и е невъзможно да се монтират.
Димитър Пенев
хм, те май и трите машинки са доста високи.
Матеев дали ги е преработвал?
Някой от вас изпробвал ли е HK15298 High Voltage Coreless Digital MG/BB Servo 66g / 15kg / 0.11s?
Изглежда добро за цената си от $18.33.
Със задната машинка проблеми няма, но на предните две е необходима подложка минимум 3 mm.
Открих още нещо странно в кита 600. Предвидено е машинките (всички) да се монтират с болтчета 2.5mm, които се намират в кита. Интересно защо на пластините за захващане на сервата са нарязани резби M3.
Димитър Пенев
Ето и малко снимки от моето, но още е в процес на сглабяне:
Опашното серво. По препоръка на Матеев си сложих това серво:
Сервото на ейлерона. Както и това също. Те са с обратна връзка с магнитна индукция уж за по-голяма прецизност. Но дали не се влияят от магнитното поле на двигателя?
![]()
Последна редакция от varosi; 29.06.2011 на 13:51.
Още малко снимки. Рамката е вече изпилена по ръбовете й, прорязана и монтирана обратно.
Монтаж на елеваторната машинка (HK47111MG). Прерязал съм две от рамената, за да не опира горе и долу в линковете.
Тук съм прорязал отвор в карбоновата рамка, за да мине двигателят. Разрезът е 33мм широк. Монтирах и BEC-a (Turnigy 8-15A) там, за да е възможно най-далеч от приемника (както пише навсякъде) и за да може да се охлажда от струята създадена от двигателя. Половината BEC от зад е открит от фабричен отвор в рамката към двигателя. Още мисля къде точно да монтирам ключът.
Общ изглед. Имам индикатор на напрежението в приемната част.
Монтаж на ейлерон-машинката. Трябваше да използвам 6мм плексигласови разделители, тъй като машинките се допираха в задният си край. Остава да сложа в предната част по един метален държач, за да не контактува болт (M3x10) в гума. Но ще трябва да сменям болтовете с по-дълги тогава. 10мм не са достатъчни. Трябва да са най-вероятно нещо от сорта на M3x14, които ги няма оригинално в комплекта.
Изглед от горе. Кабелите съм ги прекарал вътре в рамката за естетически вид.
Другият месец ще си поръчам батерия и ESC и почти е готово. Само за ESC-то имам разни колебания и там не съм решил какво точно.
Последна редакция от varosi; 29.06.2011 на 13:47.
В момента 1 потребители разглеждат тази тема. (0 регистрирани и 1 гости)