+ Ново Мнение
Страница 1 от 2
1 2 ПоследнаПоследна
Визуализирани са от 1 до 10 от общо 191

Тема: Помощ за HK500

Threaded View

  1. #1
    Admin Аватар на Mateev
    Регистриран
    Dec 2009
    Живее в
    гр. Габрово
    Мнения
    1 431

    Не се сърди. Погледни постинга преди твоя. Там пише, че съм го пробвал. Както и да е. Това са дреболии. Не се връзвай............

    Според мене Hobby King не знае, че ние сме в Евросъюза. Друго логично обяснение няма. Предлагам следния текст:

    "Уважаеми господа,

    Аз съм от България и опитах да направя покупка от EURO Warehouse, но сайта ви ми отказа. Предполагам, че при вас е станала някаква техническа грешка. България отдавна е член на Евросъюза, а вие не сте разрешили българите да купуват от EURO Warehouse. Моля да отстраните тази грешка.

    С Уважение
    Иван Драганов Петканов (или както сте се регистрирали при тях)
    Ваш редовен клиент"

    Ако искаш, прати текста на мене и за ще им го изпратя. Досега имам от тях 220 поръчки и би трябвало да се вслушат.
    Росимир Матеев

  2. #2
    Автор
    Регистриран
    Dec 2010
    Живее в
    Бургас
    Мнения
    117

    Пратих ти превода
    Поздрави,
    Христо Григоров, Бургас

  3. #3
    Автор
    Регистриран
    Dec 2010
    Живее в
    Бургас
    Мнения
    117

    Ето докъде стигнах днес. Надявам се не съм допуснал много грешки...

    Uploaded with ImageShack.us

    Uploaded with ImageShack.us

    Uploaded with ImageShack.us

    Един проблем. Може би добре познат. Зъбните колеа не се въртят в една равнина, криви са. Не много но достатъчно да дразни а може би и да прави бели. Някаква идея как да ги изправя ? Пробвах на око но не постигнах нищо смислено.
    Поздрави,
    Христо Григоров, Бургас

  4. #4
    Заслужил Автор Аватар на Nikolay
    Регистриран
    Jan 2010
    Живее в
    гр. Габрово
    Мнения
    248

    Quote Originally Posted by Kalpazan View Post
    Ето докъде стигнах днес. Надявам се не съм допуснал много грешки...

    Uploaded with ImageShack.us

    Uploaded with ImageShack.us

    Uploaded with ImageShack.us

    Един проблем. Може би добре познат. Зъбните колеа не се въртят в една равнина, криви са. Не много но достатъчно да дразни а може би и да прави бели. Някаква идея как да ги изправя ? Пробвах на око но не постигнах нищо смислено.
    така са и при мен, и не съм имал проблем
    Николай

  5. #5
    Admin Аватар на Mateev
    Регистриран
    Dec 2009
    Живее в
    гр. Габрово
    Мнения
    1 431

    Quote Originally Posted by Kalpazan View Post
    Ето докъде стигнах днес. Надявам се не съм допуснал много грешки...

    Един проблем. Може би добре познат. Зъбните колеа не се въртят в една равнина, криви са. Не много но достатъчно да дразни а може би и да прави бели. Някаква идея как да ги изправя ? Пробвах на око но не постигнах нищо смислено.
    Свиквай с кривите зъбни колела. Такива са по всички модели на Hobby King. Не са сериозен проблем - хелитата си летят и с криви колела. Е може би има малко повече вибрации, но като цяло няма проблеми.

    Ако искаш хубави зъбни колелета, ще трябва да си купиш оригинални на Align.

    Аз лично карам с кривите и не ми пука. Не им се престаравам чак толкова много на тези хеликоптери. Така или иначе тяхната съдба е да бъдат строшени. Ако вземеш много да се престараваш, после ще те е страх да ги караш.
    Росимир Матеев

  6. #6
    Admin Аватар на Mateev
    Регистриран
    Dec 2009
    Живее в
    гр. Габрово
    Мнения
    1 431

    Quote Originally Posted by Kalpazan View Post
    Пратих ти превода
    Изпратих писмо на Hobby King. Чакам отговор.............

    Засега получих само автоматичен потвърждаващ мейл:

    Thank you for your email.
    We have received your request and one of our support staff will contact you shortly.

    *We are currently experiencing a high volume of emails. It may take 2-3 days before we can respond to your email. We thank for your patience during this demanding time.*
    Your support ticket ID is: BNG-375
    Росимир Матеев

  7. #7
    Заслужил Автор Аватар на Nikolay
    Регистриран
    Jan 2010
    Живее в
    гр. Габрово
    Мнения
    248

    Quote Originally Posted by Mateev View Post
    Изпратих писмо на Hobby King. Чакам отговор.............

    Засега получих само автоматичен потвърждаващ мейл:

    Thank you for your email.
    We have received your request and one of our support staff will contact you shortly.

    *We are currently experiencing a high volume of emails. It may take 2-3 days before we can respond to your email. We thank for your patience during this demanding time.*
    Your support ticket ID is: BNG-375
    Аз им писах по друг въпрос преди време и получих същия автоматичен отговор.Запитването ми беше, защо не мога да си проследя пратката.2-3 дена станаха 10, а аз все още идея си нямам къде ми е пратката.
    Николай

  8. #8
    Admin Аватар на Mateev
    Регистриран
    Dec 2009
    Живее в
    гр. Габрово
    Мнения
    1 431

    Ето и отговора от Hobby King.

    Dear Rosimir :

    Thank you for your email and sorry for late reply.

    We are sorry that right now Bulgaria customer can not choose products from Hong Kong warehouse, you may place order from there.
    Sorry for the inconvenience.

    If you have any further questions, please do not hesitate to contact us.

    *Due to high volume of daily emails, it may take 3 - 7 days before we read your email reply. We thank for your patience during this demanding time.*

    Best Regards,

    Morgan

    HobbyKing Customer Support Team
    Росимир Матеев

  9. #9
    Автор Аватар на skymaster
    Регистриран
    Jul 2010
    Живее в
    Варна
    Мнения
    174

    Quote Originally Posted by Mateev View Post
    Ето и отговора от Hobby King.

    Dear Rosimir :

    Thank you for your email and sorry for late reply.

    We are sorry that right now Bulgaria customer can not choose products from Hong Kong warehouse, you may place order from there.
    Sorry for the inconvenience.

    If you have any further questions, please do not hesitate to contact us.

    *Due to high volume of daily emails, it may take 3 - 7 days before we read your email reply. We thank for your patience during this demanding time.*

    Best Regards,

    Morgan

    HobbyKing Customer Support Team
    Скъпи Росимир:

    Благодаря ви за имейла ви и съжалявам за късен отговор.

    Ние съжаляваме, че сега клиентът в България не може да избере продукти, от склад в Хонг Конг, вие можете да поставите поръчка от там.

    Съжалявам за неудобството.

    Ако вие имате някакви по - нататъшни въпроси, моля не не се колебайте да ни потърсите.

    * поради висок обем на всекидневни имейли, то може да отнеме 3-7 дена преди ние да четем имейла ви, отговорът. Ние благодарим за търпението ви през този труден период. *

    Най-добре поздрави,

    Морган

    HobbyKing екип за поддръжка на клиенти.
    Илко Щирков Варна

  10. #10
    Заслужил Автор Аватар на Nikolay
    Регистриран
    Jan 2010
    Живее в
    гр. Габрово
    Мнения
    248

    Днес сутринта и аз получих подобен отговор по моя въпрос.
    Николай

+ Ново Мнение

Информация за темата

Users Browsing this Thread

В момента 3 потребители разглеждат тази тема. (0 регистрирани и 3 гости)

     

Вашите права за публикуване

  • Вие не можете да създавате нови теми
  • Вие не можете да пишете мнения
  • Вие не можете да прикачате файлове
  • Вие не можете да редактирате мненията си
  • BB code е Включен
  • Smilies са Включени
  • [IMG] кода е Включен
  • HTML кода е Изключен