+ Ново Мнение
Страница 1 от 2
1 2 ПоследнаПоследна
Визуализирани са от 1 до 10 от общо 155

Тема: Хели клас 250

Threaded View

  1. #1
    Почетен Автор Аватар на de_kata
    Регистриран
    Jan 2010
    Живее в
    Plovdiv
    Мнения
    1 014


    Така изглежда хелито след караша.
    Как мога да разбера дали ремъчето е достатъчно опънато? Това с тиксото е много добра идея.
    Да си призная без бой-по настройките на тези жирота хич ме няма. Чесно казано- те са ми "тъмна индия"
    Можете ли да ми обясните подробно, за какво служи този лимит, и това DELAY? Как да разбера дали правилно са настроени? Така като гледам, за да лети хелито добре, факторите са много.

    Относно сервото- ето снимка.

    Ограничил съм му хода от предавателя, тача че да не може да забива в краните позиция (за да не изгори).
    Неделчо Брънчев

  2. #2
    Заслужил Автор Аватар на Nikolay
    Регистриран
    Jan 2010
    Живее в
    гр. Габрово
    Мнения
    248

    аз с опити ги настроих delay 50 limit 100 при ds- off при dir -norm в предавателя вече трябва някой дето има такъв или youtube

  3. #3
    Почетен Автор Аватар на de_kata
    Регистриран
    Jan 2010
    Живее в
    Plovdiv
    Мнения
    1 014

    Да но тези настройки, нали зависят в някаква степен от сервото...
    До сега действах на принципа - проба/грешка, но явно грешките се оказаха прекалено много. За това не мисля че ако продължавам на този принцип ще успея.
    Неделчо Брънчев

  4. #4
    Заслужил Автор Аватар на Nikolay
    Регистриран
    Jan 2010
    Живее в
    гр. Габрово
    Мнения
    248

    еми то кой може да ти каже точно за твоята комплектовка.моето серво е хайтек карбонови предавки,но е доста бавно и е аналогово мисля. 0,11/ 60 за ремъка има клип в youtube

  5. #5
    Почетен Автор Аватар на de_kata
    Регистриран
    Jan 2010
    Живее в
    Plovdiv
    Мнения
    1 014

    Хелито е ремонтирано. Оказа се че и главната ос е заминала.
    Тоз път направих малко модификации. На жирото му направих по-добра подложка против вибрации- състои се от три слоя двойно лепеща лента, алуминиева плочка, още три слоя двойно лепеща лента и чак тогава е жирото.

    Също така сложих и карбонова тръбичка, която а раздалечи двете карбонови подпори на опашката, защото иначе се допираха до кутийката на жирото, и така щяха да се предават вибрации.

    Утре ако е добро времето, пак ще фъррркам.
    Неделчо Брънчев

  6. #6
    Заслужил Автор Аватар на Nikolay
    Регистриран
    Jan 2010
    Живее в
    гр. Габрово
    Мнения
    248

    ааа ти ще ме накараш пак да се харча за части.немога да дочакам докато се пребера.аз и нови машинки очаквам като си ида,и си мислех всичко на едно да подменя,но не ме свърта нещо

  7. #7
    Заслужил Автор Аватар на Nikolay
    Регистриран
    Jan 2010
    Живее в
    гр. Габрово
    Мнения
    248

    днес след леки ремонти пак съм във воздуха

    Приложение 1276Приложение 1277

    готина кутийка си имам

  8. #8
    Заслужил Автор Аватар на Penev
    Регистриран
    Jan 2010
    Живее в
    гр. Габрово
    Мнения
    439

    Quote Originally Posted by de_kata View Post
    Можете ли да ми обясните подробно, за какво служи този лимит, и това DELAY? Как да разбера дали правилно са настроени?
    Limit - Лимита определя крайните положения, които жироскопа да подава към сервото.
    Delay - Закъснението при цифрови машинки трябва да бъде настроено на 0. При всички останали зависи от скоростта им. Това е параметър, който казва на жироскопа какво серво да очаква. По друг начин казано с какво закъснение ще реагира опашката на хелито.
    Димитър Пенев

  9. #9
    Заслужил Автор Аватар на Nikolay
    Регистриран
    Jan 2010
    Живее в
    гр. Габрово
    Мнения
    248

    след няколко месеца почивка,реших да си ремонтирам малкото моделче.Приятелката ми може да рисува нокти и ми нарисува кабината с лакове.Приложение 2015Приложение 2016Приложение 2017
    Николай

  10. #10
    Потребител Аватар на ralenekov
    Регистриран
    Sep 2010
    Живее в
    София
    Мнения
    57

    Май няма много-много фенове на клас 250 :)

    Почти 4 месеца след като приятелката ми подари kit-a, вече е готов за полет:


    Приемам всякакви съвети за throttle и pitch криви и swash mix-ове (за начинаещ в 250), dr + expo, понеже съм леко наплашен, че ще е прекалено нервно хелито. Днес или утре ще му е първия полет (да се надяваме без поражения).

    Поздрави и приятни и безаварийни полети. :)

    П.П. Монтаж на Flymentor 3d на CopterX 250SES и взимане на диплома за часовникар:

+ Ново Мнение

Информация за темата

Users Browsing this Thread

В момента 1 потребители разглеждат тази тема. (0 регистрирани и 1 гости)

     

Подобни теми

  1. Спортен правилник за клас F3С по FАІ
    от Lidkin във форум: Хеликоптери
    Replies: 0
    Последно мнение: 07.01.2010, 23:36

Вашите права за публикуване

  • Вие не можете да създавате нови теми
  • Вие не можете да пишете мнения
  • Вие не можете да прикачате файлове
  • Вие не можете да редактирате мненията си
  • BB code е Включен
  • Smilies са Включени
  • [IMG] кода е Включен
  • HTML кода е Изключен