Имам въпрос към Матеев:
Каква е максималната скорост, която си заложил при проектирането на соларната система?
Предполагам, че панелите имат някакви фабрични стойности за устойчивост на метеорологични условия.
Питам по две причини:
1. Тъй като скоростта, която поддържам извън населени места е 80-85 километра в час, но напоследък усещам, че тази скорост е в турболага.
Последните 1 000 километра поддържам точно 90 и разходът спадна с около литър, тъй като вече съм в ефективната зона на компресора.
2. Наложи ми се няколко пъти да карам по магистрала и не смея да вдигна повече от 95 и само при изпреварване съм достигал 100.
На мен тези скорости са ми повече от достатъчни, но искам да поставя табелка, указваща границите на безопасната зона.
Заех се да направя много табелки от полирана неръждаема стомана, които искам да занитя на различни места. Някакси е готино всичко да е прилежно надписано и подредено.
Табелките ще указват абсолютно всичко - кое за какво е и какви гранични стойности има.
Днес изпробвах новите функционални джиджавки по таблото. Изкефих се! Една от тях е трансмитер, закачен в "запалков" разклонител, който включвам при липса на радио. Идеята беше всички важни за шофирането устройства да са в периметъра на шофьора и да се включват с една ръка, без нужда от изместване на погледа.
Трансмитерът е блутут (ефтинджос), но свири чисто. Изместих микрофона му (с букса) на гърба на седалката, плюс втори на тавана.
Това е едно от планираните подобрения - да добавя качествена инфотейнмънт система мое производство. Затова и на този етап ползвам прост трансмитер - оставям си поле за действие за зимата.
Една от екстрите е собственоръчно изработена мощна музикална система, комбинираща в един компактен модул звук, картина, огромна пауърбанка и мултимедия.
Започнах я преди две години с подобна идея и показах началото й в тази тема, но след като получих буса, идеята се доразви.
Системата е 90% завършена и скоро ще направя специална тема. Тя си има име - "Балкантон", което взаимствах.
Изработих и ецвана, патинирана метална табелка:
Идеята е - медия и забавление за балкана (и летището).
Ето много ранна снимка на въпросното "изделие". То по същество е силно преработена "баскаса", която вече няма нищо общо с баскаса...
Тази снимка е от процеса на пробите и "изфинването" на звука. Аз съм маниак на тема "Качествен звук" и по ирония на съдбата съм абсолютист (притежавам вроден Абсолютен слух) - това означава, че на практика мога да определя честотата на звучене на всеки звук мигновено и без помощта на инструмент. На следвата снимка звукът е "изфинен" чрез резонаторен обем и поставяне на резонаторни отвори (отдушници или още са известни като "басрефлектор" или "басрефлекс") на точните места и с точните размери и дълбочини:
Тази на пръв поглед компактна система е HiFi и генерира мощен и плътен звук. Толкова мощен, че се наложи да поставя в нея около 12 килограма литиеви батерии, за да не се мести, когато басът "удари"...
Ще направя специална тема за системата





Цитат






