Аз сьомга не ям, имам едни приятели, собственици на рибарници и от тях се снабдявам с пъстърва и шаран, поне ми я ловят пред очите....
Аз сьомга не ям, имам едни приятели, собственици на рибарници и от тях се снабдявам с пъстърва и шаран, поне ми я ловят пред очите....
Да, разбирам те, имах в предвид, че поради факта, че не ям, не съм знаел за този факт, а имайки предвид и ценичката и, кофти е някой да ни пързаля, но в това направление, примери бол...
Здравейте.Днес открих темата и реших да се регистрирам във форума рискувайки или да ме напсувате или да почерпите.Като цяло идеята на колегата е много добра с няколко малки неточности.Направил съм някоя и друга лодка и ще се опитам да помогна.
Първото което се набива на очи е--защо катамаран,хидродинамиката е много важна и за КПД-то,лодката трябва да е икономична.На язовира няма много възможности за зареждане на батерии,а някой път трябва и скорост.
Защо оставяш фибрана вътре-фибрана пие много вода.След третия излет ще тежи не 2,5 а 25 килограма.Направи си калъп и си излей корпус.Захващането на вътрешните компоненти е много по здраво за смолата от колкото за фибрана
Защо епоксидна смола-полиестерната е за предпочитане.По здрава е,по евтина и по бързо се работи с нея.
И в никакъв случай стъклен плат.За ръчно формоване се използва стуклен мат а с плата се прави единствено стуклотекстолит при налягане 200 тона на см/2 за да се обмокри.
Закупил съм над 20 електродвигателя докато стигна до правилния-двигател от автомобилно парно.Лесно е-вземаш мултицета и един акумулатор,отиваш в автоморгата и си избираш най икономичния с най дебели намотки на ротора/повечето са отворени заради охлаждането и се виждат/На тези двигатели не им трябва охлаждане,след едночасова разходка по езерото е с човешка температура,бавнооборотни са/не им трябва редуктор/ а консумацията е около 3 ампера във вода/зависи от винта/Зарежи принудителното охлаждане защото лодката трябва да се затваря херметично,за риба се ходи не само при слънчево време.При вятър и вълна от 15 сантиметра знаеш какво става.Естествено след работа лодката се отваря защото от терморазликите се получава конденз.
Защо искате да слагате скъпи винтове при положение че има полиамидни винтове на 2лева и 50 стотинки в моделарските магазини и са с достатъчна здравина.
Ходя по някога за риба и знам,че съвременните шаранджийски монтажи са доста сложни и скъпи и повечето рибари предпочитат монтажа да е изпънат за да не се оплита,така че е добре контейнерите да са тесни и дълги поне 40 сантиметра.
На първо четене за това се сещам.Ако има някакъв интерес,ще се радвам да споделя каквото знам.
Поздрави
Докато чакам разни неща и най вече съвети за другата лодка, малко работа по тази,защото гледам, че има интерес. Залепих дейдвуда, конструкцията му е като на МОНО-то ми, месингова тръбичка Ф9Х0,5, като от страна на мотора е с два лагера 8Х4Х3, а от страна на винта е тефлонова втулка:
Руля не е монтиран, само е "боцнат" за камуфлаж.
Тук рибарската лодка малко е понатиснала хидрото ми, но скоро ще изравним силите...
( Работилничката ми е малка, няма начин, над рибарската са крилата на планера... )
Последна редакция от GMateev; 10.12.2012 на 22:56.
Електромотор за парно на лада, консумация 1А без натоварване, диаметър на корпуса 6см, диаметър на оста на ротора 6мм. Цена 22,40лв. нов (по авто моргите искат пак по толкова, като не е ясно колекторит в какво състояние са).
с резба http://amavto.com/object.php?id=1711
със зегерка http://amavto.com/object.php?id=1712
Сори ако оспамвам темата.
Дадох просто пример за мотор с около 4000 оборота,а всеки сам си решава за себе си.Аз лично не бих разчитал много на руската техника а тези от автоморгите повечето са открити и се вижда състоянието на колектора и четките.
В момента 1 потребители разглеждат тази тема. (0 регистрирани и 1 гости)