+ Ново Мнение
Визуализирани са от 1 до 10 от общо 172

Тема: ЛОДКА ЗА ЗАХРАНКА

Threaded View

  1. #1
    Почетен Автор Аватар на GMateev
    Регистриран
    Aug 2010
    Живее в
    Пловдив
    Мнения
    569

    Аз сьомга не ям, имам едни приятели, собственици на рибарници и от тях се снабдявам с пъстърва и шаран, поне ми я ловят пред очите....
    Георги Матеев
    Видеонаблюдение, Контрол на достъпа, Автоматика за врати
    ascom_bg@abv.bg

  2. #2
    Почетен Автор
    Регистриран
    Mar 2010
    Живее в
    варна
    Мнения
    528

    Quote Originally Posted by GMateev View Post
    Аз сьомга не ям, имам едни приятели, собственици на рибарници и от тях се снабдявам с пъстърва и шаран, поне ми я ловят пред очите....
    Проблемът не е в това кой какво яде.
    А в това че вместо една риба ми се пробутва друга. Не мога приема обяснения "това ни доставят за Съомга"

  3. #3
    Почетен Автор Аватар на GMateev
    Регистриран
    Aug 2010
    Живее в
    Пловдив
    Мнения
    569

    Да, разбирам те, имах в предвид, че поради факта, че не ям, не съм знаел за този факт, а имайки предвид и ценичката и, кофти е някой да ни пързаля, но в това направление, примери бол...
    Георги Матеев
    Видеонаблюдение, Контрол на достъпа, Автоматика за врати
    ascom_bg@abv.bg

  4. #4
    Почетен Автор
    Регистриран
    Mar 2010
    Живее в
    варна
    Мнения
    528

    Quote Originally Posted by GMateev View Post
    Да, разбирам те, имах в предвид, че поради факта, че не ям, не съм знаел за този факт, а имайки предвид и ценичката и, кофти е някой да ни пързаля, но в това направление, примери бол...
    Точно така, примери бол!
    но в рибарска тема е редно поне един рибар да се изяви и възстанови доверието ми в ограничените им познания.

  5. #5
    Наблюдател
    Регистриран
    Dec 2012
    Живее в
    Русе
    Мнения
    3

    Здравейте.Днес открих темата и реших да се регистрирам във форума рискувайки или да ме напсувате или да почерпите.Като цяло идеята на колегата е много добра с няколко малки неточности.Направил съм някоя и друга лодка и ще се опитам да помогна.
    Първото което се набива на очи е--защо катамаран,хидродинамиката е много важна и за КПД-то,лодката трябва да е икономична.На язовира няма много възможности за зареждане на батерии,а някой път трябва и скорост.
    Защо оставяш фибрана вътре-фибрана пие много вода.След третия излет ще тежи не 2,5 а 25 килограма.Направи си калъп и си излей корпус.Захващането на вътрешните компоненти е много по здраво за смолата от колкото за фибрана
    Защо епоксидна смола-полиестерната е за предпочитане.По здрава е,по евтина и по бързо се работи с нея.
    И в никакъв случай стъклен плат.За ръчно формоване се използва стуклен мат а с плата се прави единствено стуклотекстолит при налягане 200 тона на см/2 за да се обмокри.
    Закупил съм над 20 електродвигателя докато стигна до правилния-двигател от автомобилно парно.Лесно е-вземаш мултицета и един акумулатор,отиваш в автоморгата и си избираш най икономичния с най дебели намотки на ротора/повечето са отворени заради охлаждането и се виждат/На тези двигатели не им трябва охлаждане,след едночасова разходка по езерото е с човешка температура,бавнооборотни са/не им трябва редуктор/ а консумацията е около 3 ампера във вода/зависи от винта/Зарежи принудителното охлаждане защото лодката трябва да се затваря херметично,за риба се ходи не само при слънчево време.При вятър и вълна от 15 сантиметра знаеш какво става.Естествено след работа лодката се отваря защото от терморазликите се получава конденз.
    Защо искате да слагате скъпи винтове при положение че има полиамидни винтове на 2лева и 50 стотинки в моделарските магазини и са с достатъчна здравина.
    Ходя по някога за риба и знам,че съвременните шаранджийски монтажи са доста сложни и скъпи и повечето рибари предпочитат монтажа да е изпънат за да не се оплита,така че е добре контейнерите да са тесни и дълги поне 40 сантиметра.
    На първо четене за това се сещам.Ако има някакъв интерес,ще се радвам да споделя каквото знам.
    Поздрави

  6. #6
    Почетен Автор
    Регистриран
    Mar 2010
    Живее в
    варна
    Мнения
    528

    Quote Originally Posted by mitaka2001 View Post
    Защо искате да слагате скъпи винтове при положение че има полиамидни винтове на 2лева и 50 стотинки в моделарските магазини и са с достатъчна здравина.
    Здравей и добре дошъл!
    дискусията за перките в тази тема не беше за рибарска лодка. На рибарските лодки не им трябват перки с по 55 кг булардпул.

  7. #7
    Почетен Автор Аватар на GMateev
    Регистриран
    Aug 2010
    Живее в
    Пловдив
    Мнения
    569

    Докато чакам разни неща и най вече съвети за другата лодка, малко работа по тази,защото гледам, че има интерес. Залепих дейдвуда, конструкцията му е като на МОНО-то ми, месингова тръбичка Ф9Х0,5, като от страна на мотора е с два лагера 8Х4Х3, а от страна на винта е тефлонова втулка:



    Руля не е монтиран, само е "боцнат" за камуфлаж.



    Тук рибарската лодка малко е понатиснала хидрото ми, но скоро ще изравним силите...
    ( Работилничката ми е малка, няма начин, над рибарската са крилата на планера... )
    Последна редакция от GMateev; 10.12.2012 на 22:56.
    Георги Матеев
    Видеонаблюдение, Контрол на достъпа, Автоматика за врати
    ascom_bg@abv.bg

  8. #8
    Наблюдател
    Регистриран
    Nov 2012
    Живее в
    София
    Мнения
    14

    Quote Originally Posted by mitaka2001 View Post
    Здравейте.Днес открих темата и реших да се регистрирам във форума рискувайки или да ме напсувате или да почерпите.Като цяло идеята на колегата е много добра с няколко малки неточности.Направил съм някоя и друга лодка и ще се опитам да помогна.
    Първото което се набива на очи е--защо катамаран,хидродинамиката е много важна и за КПД-то,лодката трябва да е икономична.На язовира няма много възможности за зареждане на батерии,а някой път трябва и скорост.
    Защо оставяш фибрана вътре-фибрана пие много вода.След третия излет ще тежи не 2,5 а 25 килограма.Направи си калъп и си излей корпус.Захващането на вътрешните компоненти е много по здраво за смолата от колкото за фибрана
    Защо епоксидна смола-полиестерната е за предпочитане.По здрава е,по евтина и по бързо се работи с нея.
    И в никакъв случай стъклен плат.За ръчно формоване се използва стуклен мат а с плата се прави единствено стуклотекстолит при налягане 200 тона на см/2 за да се обмокри.
    Закупил съм над 20 електродвигателя докато стигна до правилния-двигател от автомобилно парно.Лесно е-вземаш мултицета и един акумулатор,отиваш в автоморгата и си избираш най икономичния с най дебели намотки на ротора/повечето са отворени заради охлаждането и се виждат/На тези двигатели не им трябва охлаждане,след едночасова разходка по езерото е с човешка температура,бавнооборотни са/не им трябва редуктор/ а консумацията е около 3 ампера във вода/зависи от винта/Зарежи принудителното охлаждане защото лодката трябва да се затваря херметично,за риба се ходи не само при слънчево време.При вятър и вълна от 15 сантиметра знаеш какво става.Естествено след работа лодката се отваря защото от терморазликите се получава конденз.
    Защо искате да слагате скъпи винтове при положение че има полиамидни винтове на 2лева и 50 стотинки в моделарските магазини и са с достатъчна здравина.
    Ходя по някога за риба и знам,че съвременните шаранджийски монтажи са доста сложни и скъпи и повечето рибари предпочитат монтажа да е изпънат за да не се оплита,така че е добре контейнерите да са тесни и дълги поне 40 сантиметра.
    На първо четене за това се сещам.Ако има някакъв интерес,ще се радвам да споделя каквото знам.
    Поздрави
    Електромотор за парно на лада, консумация 1А без натоварване, диаметър на корпуса 6см, диаметър на оста на ротора 6мм. Цена 22,40лв. нов (по авто моргите искат пак по толкова, като не е ясно колекторит в какво състояние са).
    с резба http://amavto.com/object.php?id=1711
    със зегерка http://amavto.com/object.php?id=1712
    Сори ако оспамвам темата.

  9. #9
    Наблюдател
    Регистриран
    Dec 2012
    Живее в
    Русе
    Мнения
    3

    Дадох просто пример за мотор с около 4000 оборота,а всеки сам си решава за себе си.Аз лично не бих разчитал много на руската техника а тези от автоморгите повечето са открити и се вижда състоянието на колектора и четките.

+ Ново Мнение

Информация за темата

Users Browsing this Thread

В момента 1 потребители разглеждат тази тема. (0 регистрирани и 1 гости)

     

Вашите права за публикуване

  • Вие не можете да създавате нови теми
  • Вие не можете да пишете мнения
  • Вие не можете да прикачате файлове
  • Вие не можете да редактирате мненията си
  • BB code е Включен
  • Smilies са Включени
  • [IMG] кода е Включен
  • HTML кода е Изключен