Резултати от анкетата: Представлява ли интерес за вас такава промяна в апаратурата ви ?

Гласували
67. Вие не можете да гласувате в тази анкета
  • Да, намирам я за наложителна!

    42
    62.69%
  • Нямам необходимите умения, но бих искал да я променя.

    13
    19.40%
  • Не - оригиналния софтуер си ми харесва

    4
    5.97%
  • Не ползвам такава апаратура.

    8
    11.94%
+ Ново Мнение
Визуализирани са от 1 до 10 от общо 249

Тема: Хардуерни и софтуерни благинки за Turnigy TGY 9X, Eurgle/FlySky/Imax

Threaded View

  1. #1
    Потребител
    Регистриран
    Jul 2011
    Живее в
    Троян
    Мнения
    65

    Ха ха , това да я караш 2 клетки (8в) е според мене , като да си кара6 колата само на 4ервената лампа на резервата :) . Моята вече я бройте за оправена. Вчера никакъв проблем.
    Цветан Славков "Slavkov flight"

  2. #2
    Наблюдател
    Регистриран
    Mar 2010
    Живее в
    гр. Русе
    Мнения
    9

    При условие, че захранването на апаратурата минава през стабилизатор на 5 V, на модула мисля че беше на 3,3 V, не виждам смисъл от три клетки. Колкото и да е калпав стабилизатора, му трябват не повече от 7 V захранване. Другото си е чиста загуба. Друг е въпроса ако използваш мегахерцов модул. Там вече си трябват 12 V.
    С 2S 1500 mA/h изкарвам 2 месеца без заряд
    Деан Москов
    Fly Fast, Fly Low, Turn Left

  3. #3
    Заслужил Автор Аватар на smarty
    Регистриран
    Apr 2010
    Живее в
    Габрово
    Мнения
    387

    Моята вече я бройте за оправена. Вчера никакъв проблем.
    Цецо, поздравления!


    Колеги,
    нека отново да акцентираме върху er9x, eePe.

    Текуща версия: ееPe - r259
    Версия на er9x - r382

    Какво ново:

    1. Ами радват окото с графично меню в секция 6/6 - КАЛИБРИРАНЕ. Нарисували са стиковете и барчетата на трите потенциометъра. За начало на калибрирането се слиза един път надолу, да се почерни "START CALIBRATION" и се натиска "MENU" за старт. Следват се инструкциите. Апаратурата пищи по време на калибриранет, може би за да не се разсейвате случайно с други работи :)

    2. Потенциометър HOV.PIT има свойството да ви прехвърля по страниците на менютата.
    3. !!! Внимавайте в меню 5/6. Ако натиснете UP/DOWN директно се осветява A8 - калибрирането на батерията. И ако врътнете потенциометъра AUX2 ще ви отиде калибрирането на волтметъра на вятъра. Аз без да искам я свърших тази работа и се наложи да меря с мултицета за да задам правилното напрежение отново.
    * не е зле да си направите едно замерване с мултицет и да си го заложите в меню 5/6. Ако ви показва вярно - не пипайте

    4. След флашването на 382 и след като включих апаратурата на собствено захранване, ми направи впечатление, че показанието на волтметъра смени наколко пъти бързо показанията си във възходящ ред започвайки от 0V докато достигна реалната стойност. Нещо което преди не съм забелязвал. Изключих/включих апаратурата: отново - същото "броене" - явно трябва да го пишем и него към новите достойнства на софтуера. Умишлено е направено!
    Не е лошо.


    В менютата касаещи настройките на моделите не откривам разлика.
    Ако утре намеря време ще прегледам и сорсовете на програмите да видя за други красоти
    Поздрави
    Последна редакция от smarty; 26.07.2011 на 15:23.
    ~~ CARPE DIEM! ~~
    инж. Мартин Марков

  4. #4
    Заслужил Автор Аватар на smarty
    Регистриран
    Apr 2010
    Живее в
    Габрово
    Мнения
    387

    Версия на er9x - r383
    Какво ново:

    Премахнато е пищенето по време на калибриране. Явно не е е нужно

    Колеги, по случай 100-тното писание в темата направих кратък указател в #1
    Там винаги ще намирате и актуален линк към описанието на най-свежата версия на софтуера.

    Поздрави!

    п.с. Според анкетата има колеги, които желят да сменят софтуера си, но нямат техническа възможност.
    Ако желаят, да се свържат с мен на ЛС за съдействие!
    Последна редакция от smarty; 26.07.2011 на 16:02.
    ~~ CARPE DIEM! ~~
    инж. Мартин Марков

  5. #5
    Автор Аватар на peturgp
    Регистриран
    Sep 2010
    Живее в
    гр.Сливен
    Мнения
    137

    А аз все още не мога да успокоя опашката на моя НК 450 GT.Разбрах че доста хеликоптерджий карат с този софт.Ако някой има желание да сподели настр.за жирото.Моето е това http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...dProduct=10113. Със стария софт. нямаше проблеми.
    П. Петров
    Сливен

    МРАЗЯ ДУМАТА CRASH. Все пак сме българи!

  6. #6
    Заслужил Автор Аватар на smarty
    Регистриран
    Apr 2010
    Живее в
    Габрово
    Мнения
    387

    peturgp,
    Моля, прикачи eepe фаила на настройките ти (ако е различен от примерния).
    Повечето хеликоптери които съм виждал на колегите са точно с този жироскоп.
    Струва ми се малко вероятно той да ти е проблема. Още повече пишеш, че със стария софт не си имал ядове.
    Все още се чудя защо е това мърдане дори и в симулатора.
    Поздрави!
    ~~ CARPE DIEM! ~~
    инж. Мартин Марков

  7. #7
    Автор Аватар на peturgp
    Регистриран
    Sep 2010
    Живее в
    гр.Сливен
    Мнения
    137

    Срам не срам ама не мога да прикача файла
    П. Петров
    Сливен

    МРАЗЯ ДУМАТА CRASH. Все пак сме българи!

+ Ново Мнение

Информация за темата

Users Browsing this Thread

В момента 1 потребители разглеждат тази тема. (0 регистрирани и 1 гости)

     

Вашите права за публикуване

  • Вие не можете да създавате нови теми
  • Вие не можете да пишете мнения
  • Вие не можете да прикачате файлове
  • Вие не можете да редактирате мненията си
  • BB code е Включен
  • Smilies са Включени
  • [IMG] кода е Включен
  • HTML кода е Изключен