Ха ха , това да я караш 2 клетки (8в) е според мене , като да си кара6 колата само на 4ервената лампа на резервата :) . Моята вече я бройте за оправена. Вчера никакъв проблем.
Да, намирам я за наложителна!
Нямам необходимите умения, но бих искал да я променя.
Не - оригиналния софтуер си ми харесва
Не ползвам такава апаратура.
Ха ха , това да я караш 2 клетки (8в) е според мене , като да си кара6 колата само на 4ервената лампа на резервата :) . Моята вече я бройте за оправена. Вчера никакъв проблем.
Цветан Славков "Slavkov flight"
При условие, че захранването на апаратурата минава през стабилизатор на 5 V, на модула мисля че беше на 3,3 V, не виждам смисъл от три клетки. Колкото и да е калпав стабилизатора, му трябват не повече от 7 V захранване. Другото си е чиста загуба. Друг е въпроса ако използваш мегахерцов модул. Там вече си трябват 12 V.
С 2S 1500 mA/h изкарвам 2 месеца без заряд
Деан Москов
Fly Fast, Fly Low, Turn Left
Цецо, поздравления!Моята вече я бройте за оправена. Вчера никакъв проблем.
![]()
Колеги,
нека отново да акцентираме върху er9x, eePe.
Текуща версия: ееPe - r259
Версия на er9x - r382
Какво ново:
1. Ами радват окото с графично меню в секция 6/6 - КАЛИБРИРАНЕ. Нарисували са стиковете и барчетата на трите потенциометъра. За начало на калибрирането се слиза един път надолу, да се почерни "START CALIBRATION" и се натиска "MENU" за старт. Следват се инструкциите. Апаратурата пищи по време на калибриранет, може би за да не се разсейвате случайно с други работи :)
2. Потенциометър HOV.PIT има свойството да ви прехвърля по страниците на менютата.
3. !!! Внимавайте в меню 5/6. Ако натиснете UP/DOWN директно се осветява A8 - калибрирането на батерията. И ако врътнете потенциометъра AUX2 ще ви отиде калибрирането на волтметъра на вятъра. Аз без да искам я свърших тази работа и се наложи да меря с мултицета за да задам правилното напрежение отново.
* не е зле да си направите едно замерване с мултицет и да си го заложите в меню 5/6. Ако ви показва вярно - не пипайте
4. След флашването на 382 и след като включих апаратурата на собствено захранване, ми направи впечатление, че показанието на волтметъра смени наколко пъти бързо показанията си във възходящ ред започвайки от 0V докато достигна реалната стойност. Нещо което преди не съм забелязвал. Изключих/включих апаратурата: отново - същото "броене" - явно трябва да го пишем и него към новите достойнства на софтуера. Умишлено е направено!
Не е лошо.
В менютата касаещи настройките на моделите не откривам разлика.
Ако утре намеря време ще прегледам и сорсовете на програмите да видя за други красоти
Поздрави![]()
Последна редакция от smarty; 26.07.2011 на 15:23.
~~ CARPE DIEM! ~~
инж. Мартин Марков
Версия на er9x - r383
Какво ново:
Премахнато е пищенето по време на калибриране. Явно не е е нужно
Колеги, по случай 100-тното писание в тематанаправих кратък указател в #1
Там винаги ще намирате и актуален линк към описанието на най-свежата версия на софтуера.
Поздрави!
п.с. Според анкетата има колеги, които желят да сменят софтуера си, но нямат техническа възможност.
Ако желаят, да се свържат с мен на ЛС за съдействие!
Последна редакция от smarty; 26.07.2011 на 16:02.
~~ CARPE DIEM! ~~
инж. Мартин Марков
А аз все още не мога да успокоя опашката на моя НК 450 GT.Разбрах че доста хеликоптерджий карат с този софт.Ако някой има желание да сподели настр.за жирото.Моето е това http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...dProduct=10113. Със стария софт. нямаше проблеми.
П. Петров
Сливен
МРАЗЯ ДУМАТА CRASH. Все пак сме българи!
peturgp,
Моля, прикачи eepe фаила на настройките ти (ако е различен от примерния).
Повечето хеликоптери които съм виждал на колегите са точно с този жироскоп.
Струва ми се малко вероятно той да ти е проблема. Още повече пишеш, че със стария софт не си имал ядове.
Все още се чудя защо е това мърдане дори и в симулатора.
Поздрави!
~~ CARPE DIEM! ~~
инж. Мартин Марков
Срам не срам ама не мога да прикача файла
П. Петров
Сливен
МРАЗЯ ДУМАТА CRASH. Все пак сме българи!
В момента 1 потребители разглеждат тази тема. (0 регистрирани и 1 гости)