+ Ново Мнение
Визуализирани са от 1 до 10 от общо 43

Тема: Тема за добавяне на кислород на автомобилен двигател. Какво мислите по въпроса?

Threaded View

  1. #1
    Автор Аватар на deso_1975
    Регистриран
    Jan 2010
    Живее в
    гр. Габрово
    Мнения
    110

    Не може да се вкара само чист кислород в двигателя и да се подобри горенето.
    Горенето е химичен процес и всеки го е учил в час по химия-мисля че беше осми клас- в раздела окислително-редукционни процеси. Кислорода е окислителя, а горивото(под каквато и да е форма) е редуктора. Само че когато се пишат уравненията след това се изравняват( поставяхме едни малки и големи цифрички пред и зад кислорода, водорода и въглерода). И накрая като свършим от дясната страна оставаше само въглероден двуокис и вода. Това би трябвало да излезе и от двигателя при идеални условия на процеса на горене в него. Е, излиза и азота от въздуха непроменен( той в случая е инертен газ), другите газове, които ги има във въздуха и така нататък.
    Но тъй като условията в двигателя не са идеални, а и при работа на двигателя при различни условия на движение се налага промени в качеството на сместа, през ауспуха излизат и един куп други съединения и то всичките вредни.
    Та от казаното по-горе- може да се вкара по-вече кислород(окислител), но трябва да се вкара и еквивалентното количество гориво(редуктор) за да се запази съотношението между тях.
    А чистият кислород е много неудобен да се използва за тази работа поради две причини( има и още)-
    за да стои течен е необходимо да се съхранява под много високо налягане и бутилките са тежки и безшевни и другата е, че тъй като е доста добър окислител(в природата той е основният) много лесно могат да започнат други нежелани процеси на горене покрай него. Тъи като водорода и кислорода при нормални условия( нормално отмосферно налягане и нормална температура-20-21 градуса Целзий) влизат в химична реакция и то доста бурно- с голямо БУМ- в природата най-голямото количество водород се намира само и единствено в безопасна форма: под формата на вода.
    Последна редакция от deso_1975; 28.04.2011 на 12:18.
    Десислав Илиев
    Не започвайте - всичко това води до пристрастяване.
    0884 736 082; 0896 45 19 89

  2. #2
    Почетен Автор Аватар на Gogo55
    Регистриран
    Feb 2011
    Живее в
    Асеновград
    Мнения
    598

    С две кратки думи си иска много четене.

  3. #3
    Потребител
    Регистриран
    Jan 2010
    Живее в
    гр. Нова Загора
    Мнения
    96

    Quote Originally Posted by ajcinema View Post
    http://albo-bg.com/AVTOGORIVOSPESTIT...IJA-p-102.html
    пробвано и работи! Диодчето свети!!!
    Quote Originally Posted by Foxy View Post
    Quote Originally Posted by ПАЦО View Post
    В този дух и едно магнитче на бензинопровода трябва за да се ,,поляризира горивото ,, та да гори по добре,, и едно магнитче на въздухопровода поради същата причина и една водородна клетка дето сваляла разхода с 30 процента и като одарим чертата накрая......
    Това което сте писали няма нищо общо с това което аз съм дал като вариант. А докато се смеете и не вярвате посмятайте малко. при математиката измами няма 5+5 =10 нали?
    Преди да смятате изходните ви данни са следните:
    камиона е LT 35 и гори 18 литра на 100 километра при скорост 90 километра в час. кара се градско и извънградско. Няма значение кой е шофьора разхода е винаги един и същ. След наливане на една от добавките на цитираната фирма нещата изглеждат така: Разход 12 литра на 100 без значение кой го кара и къде се кара. Така да посмятаме
    при годишен пробег от 15 000 километра и време от както е третирано маслото 1,5 години ...........
    на всеки 100 километра икономисваме 6 литра нафта. Така ли е?
    за 15000 километра икономията е .... 900 литра нафта. Така ли е?
    за 1,5 години икономията е 1350 литра. Така ли е ?
    нафтата е средно към 2 лева Х 1300 литра = 2600 лева.
    Ако все още продължавате да се смеете продължавайте...... Ама аз знам че нещо което ми струваше 20 лева спести нафта за 2600 лева. Успехи в смеха
    Нико - не е важно какво правиш, а как го правиш

  4. #4
    Admin Аватар на Mateev
    Регистриран
    Dec 2009
    Живее в
    гр. Габрово
    Мнения
    1 431

    Не ти се смеем. Просто изказваме мнения. Нормално е различните хора да имат различни мнения. Например ти твърдиш, че разхода на гориво не зависи от това кой кара транспортното средство. Аз обаче имам доказателства, че това не е така. Колата ми има компютърно отчитане на средния разход за гориво и когато аз я карам, той е около 12-13 на 100. Когато я кара жена ми, той пада на 9 на 100.
    Росимир Матеев

  5. #5
    Super Moderator
    Регистриран
    Jan 2010
    Живее в
    гр. Пловдив
    Мнения
    1 524

    Колега нико, шегата която написах беше за устройство, което очевадно е измама или с прости думи - "жив ташак". Моята шега нямаше нищо общо с присадката, която ни показваш.

    НО

    Но ако взема да разсъждавам върху присадката, която ни показа, мога да кажа много негативни думи още от пръв погед. Първият поглед показва, че рекламата на присадката FENOM е пълна с правописни грешки. Аз не мога да приема сериозно един продукт, чиято реклама е с грешки. Още в "главата" на самия сайт е допусната груба грешка. Пише доВавки... Несериозно, нали?

    Оттам надолу не ми се иска да чета, но все пак прочетох и научих... научих, че това е продукт-пенкилер, много подобен на оня, дето се ръга в запалката и почва да пести гориво. Като човек, който прави двигатели, мога да ти обясня защо тази добавка е пенкилер (боклук), но предлагам да не цапаме темата. Мога да го стора на ЛС, мейл или скайп - ако си заинтересован, пиши ми!

    Най-отдолу са отзивите. Ако не си ги чел още, съветвам те да ги прочетеш. Достатъчно красноречиви са!

    А ако желаеш да побъбрим на тема разход, мога дори наживо да ти демонстрирам това, което ще видиш в следващия клип:



    Обяснявам, поради лошото качество:

    Първият показател е километража на автомобила (6395). Всъщност колата е на 70 000км, но наскоро сменях таблото.
    Вторият показател са изминатите километри от началото на пътуването (198,5)
    Третият показател са изгорените литри гориво (11)
    Четвъртият показател, респективно, е средният разход (5,5л/100км)
    Петият е оставащите до зареждане километри - (227) както виждаш, горивото е само на една чертичка..
    Шестият дублира втория.
    Седмият е средна скорост (61км/ч).

    Вижда се с каква скорост пътува автомобила (малко над 90), маршрутът е Пловдив-Левски, с минаване през Беклемето (един от най-стръмните проходи, ако не и най-стръмният).

    След тия ала-бала, ясно се вижда, че колата ми гори 5,5 литра на 100 километра извънградско, с преминаване на планински проход. Всичко е чудесно, ако не взимаме предвид какво е горивото (досега не съм споменал).
    Горивото е ГАЗ, пропан-бутан.

    Без да се докачаш и без да искам да те обидя по какъвто и да било начин, но автомобилът ми "харчи" точно 6,50лева на 100 километра. Без никакви добавки, без никакви пенкилери, само с единия ФАБРИЧЕН газов инжекцион. Мога да ти го демонстрирам когато пожелаеш наживо, даже и ще почерпя. :)
    Колегата Матеев е много прав като казва, че много зависи от шофьора. Аз потвърждавам това и добавям - всичко зависи от шофьора и от това какво има в главата му. Наистина не става само с ядене!

    Предлагам да спрем дотук и да не обръщаме темата на спор.
    Георги Русинов

  6. #6
    Автор Аватар на peturgp
    Регистриран
    Sep 2010
    Живее в
    гр.Сливен
    Мнения
    137

    до нико

    колега по едно време и аз започнах да слагам добавки които намаляваха разхода , намаляваха триенето и почистваха дюзите .ами не забогатях от икономии защото като приравних цената на добавката в литри гориво ми излизаше по евтино без добавки за намаляване на разхода .хем ползвах само известни марки .
    колкото до кислорода , сигурно някъде има такава система но едва ли е елементарна .колкото пъти отида да зареждам кислородната бутилка ми проверяват вентила да не е омазнен че да не викат линейка по спешност
    П. Петров
    Сливен

    МРАЗЯ ДУМАТА CRASH. Все пак сме българи!

  7. #7
    Super Moderator
    Регистриран
    Jan 2010
    Живее в
    гр. Пловдив
    Мнения
    1 524

    Аз мисля, че темата се изчерпа, следователно може да поспамим из разклоненията й. Едното от тях (разклоненията) очевидно е "Добавки" и ми е фаворит.

    И така:

    Ако вземем да прочетем книжката, която върви с всеки нов автомобил (купен от магазина), ще ни направи впечатление как производителят изрично подчертава (и то дебело), че използването на всякакви добавки е крайно нежелателно, вредно, опасно и най-безобидният резултат е отпадането на гаранцията. Останалите течности (антифриз, хидравлика, спирачки, масло, течност за чистачки и т.н.) са точно упоменати какви може да се ползват и какви не може. Сега тук някой може да рече, че автопроизводителите желаят да печелят от автошампоан или от антифриз... ще оставя това за малко настрана.

    От друга страна на всяко едно флаконче знайна и незнайна добавка (аз ги неричам пенкилери - Пенкилер > Painkiller > pain killer - убиец на болка (букв.)> лек за всичко) твърде широко, обяснително и подробно дава яснота по въпроса как ще "изцери" автомобилът ви от всички детски болести. Колата ще стане задължително по-икономична, по-тиха, по-мощна и едва ли не вечна. Независимо каква е добавката, всичко това го пише. Едни от първите добавки (още ги има из бензиностанциите) бяха прозрачни флакончета с белезникава субстанция на прах, срещу спукани радиатори и течове по охлаждането. Вътре има трици и стружки. Евала на производителя, все още тези флакончета са навсякъде...
    Една друга до болка известна присадка е т.нар "Стоп пушек!". Представлява половин кило технически рицин, който рязко увеличава вискозитета на маслото в мотора и... наистина за кратко пушекът спира.
    От серията на почистващите направо ме избива смях! Ами то да наливаме веро или прах за пране в двигателите - така хем ще са чисти, хем ще ухаят приятно!!! Майтапа настрана, ама дюзи (например) се чистят само с... нови! Е, понякога и ултразвука върши работа, ама който няма достъп му съдират кожицата, та по-добре нови.

    За да не стане постът два километра дълъг, ще пропусна разните там молибденови, азотни, въгленови и прочие пенкилери и ще синтезирам по следния начин:

    От една страна са автопроизводителите с автомобилите, вероятно не повече от 20 в Европа. От друга страна са поне 20 000 фирмички - от гаражни до внушителни, които ни продават лек за всяка болка на колата... Аз предпочитам да вярвам на първите, защото досега не са ме излъгали, за разлика от вторите.

    Използвам качествени консумативи (само че мисля с главата си, а не с дупето) - масло (идея си нямате колко подводни камъни крие тая дума), антифриз (някой знае ли, че съществуват два основни вида?), течности (99% от продаваните у нас течности за чистачки са разтвор на метанол и хранителен аромат, забъркани в гараж)... и т.н.
    И резултатите може да се видят на клипчето по-горе - 5,5 извънградкско газ и 6,5-7 градско пак газ. Показвам на всеки, който пожелае!

    П.п. Като стана дума за масла, чистота и приятен аромат, та се сетих нещо: от 6 години насам използва смазочни продукти на един френски производител. Вероятно най-добрите масла, които съществуват и могат да се купят свободно. Та някои от техните масла са ароматизирани - миришат на дъвка. Освен брилянтните си качества, тези масла са пригодени да "жалят" ръцете на монтьорите и жените им да не мрънкат, че смърдят на пръчове. След работа с такова масло, поне 3 дни ръцете ми миришат приятно. Представете си - отваряш двигателя и вместо вътре да има черна смрад, виждаме розово и бистро масло, ухаещо приятно. Кеф, нали? ;)
    Георги Русинов

+ Ново Мнение

Информация за темата

Users Browsing this Thread

В момента 1 потребители разглеждат тази тема. (0 регистрирани и 1 гости)

     

Подобни теми

  1. Replies: 32
    Последно мнение: 22.02.2013, 20:59

Вашите права за публикуване

  • Вие не можете да създавате нови теми
  • Вие не можете да пишете мнения
  • Вие не можете да прикачате файлове
  • Вие не можете да редактирате мненията си
  • BB code е Включен
  • Smilies са Включени
  • [IMG] кода е Включен
  • HTML кода е Изключен