Моделчето е много интересно.
Имам въпрос:
Защо има толкова много надлъжници по тялото? Нямаше ли да е по-добре, ако са 1/3 от сегашната им бройка, а отгоре да е облечено с тънка балса (0,5 - 0,8мм). Тези надлъжници ми се виждат доста масивни (дебели). Каква е целта да са толкова много и толкова нагъсто за толкова малък модел?
Същото се отнася и за крилото - каква е идеята да има по 2 допълнителни надлъжника между челния и средния, вместо да се сложат полуребърца? Няма ли да стане грозно, след като се облече с фолио? А профилът дали ще е достатъчно работещ при такава "остра" схема?
И още един въпрос:
Изходящият надлъжник балсов ли е? Ако е балсов, защо е разположен по този начин? Няма ли фолиото да го "накъдри", когато се опъне?
И последно:
Мястото, където ще бъде поставено крилото ми се струва много ненадеждно. Говоря за горната част на кабинката - там ако се закрепя с щифтове, е доста слабо, въпреки лентичките, залепени отвътре. На по-големите модели от този вид (Цесна 182) на това място има масивно ребро в тялото, което е спънато на всички възможни надлъжници, на страниците и то всъщност държи предната част на крилото. Тук виждам само страници и то разположени надлъжно... Крилото ще има ли "подпиралки" острани? Ако има, това решава проблема до някъде...
Надявам се не ми се сърдиш за тези въпроси. Виждам конструктивни проблеми, които може да се отразят негативно в даден момент. Особено зоната на закрепване на крилото в предната му част.


Цитат