Няколко дни се занимавам с въпроса за 4-колесния всъдеход, но удрям на камък. Новите маркови АТВ-та са твърде скъпи, а алтернативните китайски от по 250-450 кубика са или твърде нискокачествени, или без сертификати за регистрация. Като че ли напоследък са изчезнали от пазара...
Продължавам да търся подходящ екземпляр, дори и втора употреба.
Мечтата ми е да възстановя возилото до първоначалния замисъл на Матеев и да добавя възможно повече полезни функции.
Време е да се захвана с дизеловата печка.
Ето я и нея:
През зимата ми направи впечатление, че не функционира.
Преди около месец, правейки рутинен оглед на долната страна на буса, забелязах силна корозия на металните тръби, свързващи отоплителя към охладителната система:
Това е често срещан проблем при бусовете Мерседес, произведени през първите няколко години на новия век.
Вчера ми се случи подобна тръба, но този път на Спринтер, да се спука в движение. Беше много по-изгнила:
Затова реших да се предпазя и да взема мерки овреме.
Всички корозирали тръби (има още, но в по-ранен стадий) ще бъдат обработени или подменени.
За целта първо демонтирах печката и поставих байпас.
Следва пълното й разглобяване.
През това време търся информация за логическите последователности на работния й процес.







Цитат