Визуализирани са от 1 до 10 от общо 147

Тема: Подвижна електроцентрала

Threaded View

  1. #11
    Super Moderator
    Регистриран
    Jan 2010
    Живее в
    гр. Пловдив
    Мнения
    1 520

    Няколко дни се занимавам с въпроса за 4-колесния всъдеход, но удрям на камък. Новите маркови АТВ-та са твърде скъпи, а алтернативните китайски от по 250-450 кубика са или твърде нискокачествени, или без сертификати за регистрация. Като че ли напоследък са изчезнали от пазара...
    Продължавам да търся подходящ екземпляр, дори и втора употреба.
    Мечтата ми е да възстановя возилото до първоначалния замисъл на Матеев и да добавя възможно повече полезни функции.


    Време е да се захвана с дизеловата печка.
    Ето я и нея:





    През зимата ми направи впечатление, че не функционира.
    Преди около месец, правейки рутинен оглед на долната страна на буса, забелязах силна корозия на металните тръби, свързващи отоплителя към охладителната система:





    Това е често срещан проблем при бусовете Мерседес, произведени през първите няколко години на новия век.
    Вчера ми се случи подобна тръба, но този път на Спринтер, да се спука в движение. Беше много по-изгнила:



    Затова реших да се предпазя и да взема мерки овреме.
    Всички корозирали тръби (има още, но в по-ранен стадий) ще бъдат обработени или подменени.

    За целта първо демонтирах печката и поставих байпас.

    Следва пълното й разглобяване.
    През това време търся информация за логическите последователности на работния й процес.
    Последна редакция от ajcinema; 14.08.2020 на 07:25.
    Георги Русинов

Информация за темата

Users Browsing this Thread

В момента 1 потребители разглеждат тази тема. (0 регистрирани и 1 гости)

     

Вашите права за публикуване

  • Вие не можете да създавате нови теми
  • Вие не можете да пишете мнения
  • Вие не можете да прикачате файлове
  • Вие не можете да редактирате мненията си
  • BB code е Включен
  • Smilies са Включени
  • [IMG] кода е Включен
  • HTML кода е Изключен