Дойде си реда и на крилото. За това крило мислих малко как да го направя относно здравината, и накрая реших да го правя максимално здраво защото стотина грама отгоре не бъркат този модел. Здравината на всяко едно крило зависи от здравината на неговия лонжерон. По принцип най-яко идва лонжерон с двутаврово сечение, но за домашни условия този вид лонжерони с двутаврово сечение няма как да се направят качествено. Затова го направих от две борови летви на полукрило със сечение 6х9х900 всяка по стандартната си технология от време оно. Това сечение е доста повече от колкото е нужно за такъв модел но реших и тука да се подсигуря максимално разбира се в границите на разумното. Не съм смятал този път изобщо , реших този размер ей така на око според опита който имам, като съм сигурен че е много по здраво от колкото е нужно. При тази технология горния лонжерон работи на натиск, долния на опън, за да не гънат двата лонжерона при силови натоварвания трябва да са строго успоредни един на друг-това ще постигне с балса която ще лепна от двете страни на двата лонжерона със вертикално разположени нишки. Чрез тази балса ще получа един лонжерон с правоъгълно сечение кутиеобразен което е масималното което може да се постигне на масата в кухнята, и както си е по стандарт. Атакуващия и изходящия ръб ще направя от балса с дебелина 10мм. която ще заобля със шкурка на терасата. Относно мотогондолите за двата двигателя мислих и за тях малко как да разположа, имам три варианта по принцип: под , по средата, или над крилото. Реших двата двигателя да са по средата на крилото така че вала на двигателя им да е един вид продължение на хордата на крилото. За да бъде по лесно, и в същото време здраво реших да лепя тези мотогондоли за самия лонжерон така че всичките ударни натоварвания и всичката кинетична енерегия да се обират от самия лонжерон. След като реших как ще се прави крилото и мотогондолите, начертах и тях, нарязах си ги двете мотогондоли на лазера, и започнах да слепвам двете полукрила. Доста бързо се слепиха, то хенкела съхне за десетина минути в тази жега, и докато изпия едно кафе двете полукрила добиха някакъв вид и започна да се разбира какво ще мяса крилото на това Такси61.


Цитат