+ Ново Мнение
Страница 1 от 2
1 2 ПоследнаПоследна
Визуализирани са от 1 до 10 от общо 409

Тема: Хидро U1 Miss Budweiser 2001 в мащаб 1/8

Threaded View

  1. #1
    Почетен Автор Аватар на GMateev
    Регистриран
    Aug 2010
    Живее в
    Пловдив
    Мнения
    569

    Някакви изводи, изхождайки от оборотите, тъй като спомена, че за перките Х455/2 и Х455/3 ще им трябват поне 20 000...
    Да търсим друг мотор и да мисля за цената му, колкото и да е трудна....
    Ще търся спонсор....шегувам се, но нека уточним, какво да търся.
    Георги Матеев
    Видеонаблюдение, Контрол на достъпа, Автоматика за врати
    ascom_bg@abv.bg

  2. #2
    Забранен
    Регистриран
    Jan 2010
    Живее в
    гр. Плевен
    Мнения
    367

    Обороти и мощност не са проблем за никой мотор- въпроса е колко ще удържи после . АСП може да се доработи успешно ,но бе з тръба просто е немислимо. Възможно е накрая нитрото да центрова окончателно нещата.Кофтито на АСП-то е ,че изпуска странично и цялата визия на модела ти ще се развали.

  3. #3
    Почетен Автор Аватар на GMateev
    Регистриран
    Aug 2010
    Живее в
    Пловдив
    Мнения
    569

    Дай идея за друг мотор, но да е в тази ценова категория, че по-горните са ми трудни...
    ASP-то, макар и странично си има тръба в комплекта.
    А каква е доработката ?
    Георги Матеев
    Видеонаблюдение, Контрол на достъпа, Автоматика за врати
    ascom_bg@abv.bg

  4. #4
    Автор Аватар на Пулевски
    Регистриран
    Sep 2011
    Живее в
    Пловдив
    Мнения
    194

    Редуктор? (в случая - мултипликатор)?
    Стоян Пулевски '71 набор.

  5. #5
    Почетен Автор
    Регистриран
    Mar 2010
    Живее в
    варна
    Мнения
    528

    Quote Originally Posted by Пулевски View Post
    Редуктор? (в случая - мултипликатор)?
    Стояне няма нужда от редуктор.
    Има нужда от мотор и от колеги разбиращи от нитро.
    Това, че оборотите са по-малки не е проблем. И Веско потвърди същото.
    При ДВГ моделите, независимо от това, че се ползват само расови мотори, първо се разработва моделът с електро конверт сетове на които можеш точно да измериш всичко.
    E резултатите са видни при ФСР ите.

    Неговият е за КЕФ ама пак иска мотор. С ластик не става. Иска се мощност на мотора.
    В него размер няма перки. Това дето се предлага е съобразено с определени приложения.
    Проектиране на нова струва повече от играчката му и няма кой да му го направи. Остава възможността с наличните да пробва. Лепене на флапсове корекции по кронщейна и т н. Тези настройки искат много време което никой не притежава.

  6. #6
    Почетен Автор Аватар на GMateev
    Регистриран
    Aug 2010
    Живее в
    Пловдив
    Мнения
    569

    Не знам дали е някакъв ориентир, но Майк, който ми изпати винта, Х455/3 го кара на същото хидро с мотор PICCO 67, всъщност този мотор е може би най-масовият там за 1/8 ХИДРО.
    Георги Матеев
    Видеонаблюдение, Контрол на достъпа, Автоматика за врати
    ascom_bg@abv.bg

  7. #7
    Почетен Автор
    Регистриран
    Mar 2010
    Живее в
    варна
    Мнения
    528

    Quote Originally Posted by GMateev View Post
    Не знам дали е някакъв ориентир, но Майк, който ми изпати винта, Х455/3 го кара на същото хидро с мотор PICCO 67, всъщност този мотор е може би най-масовият там за 1/8 ХИДРО.
    пълно потвърждение на това което и ние пишем.



    Има няма 700 евра
    Резервна двойка AAF 150 Евра
    Друго не знам за мотора.
    Последна редакция от Иво горанов; 05.01.2013 на 12:37.

  8. #8
    Почетен Автор Аватар на GMateev
    Регистриран
    Aug 2010
    Живее в
    Пловдив
    Мнения
    569

    Изчетох отново последните 6 страници от темата и съм на път да се откажа от лодката, да я консервирам за по-добри времена...
    Най-вече проблема заради мотора, явно не си струва да се заигравам с тези, които обсъждахме, а за истинските, в момента нямам възможност, за съжаление.
    Последна редакция от GMateev; 05.01.2013 на 19:25.
    Георги Матеев
    Видеонаблюдение, Контрол на достъпа, Автоматика за врати
    ascom_bg@abv.bg

  9. #9
    Почетен Автор
    Регистриран
    Mar 2010
    Живее в
    варна
    Мнения
    528

    Quote Originally Posted by GMateev View Post
    Изчетох отново последните 6 страници от темата и съм на път да се откажа от лодката, да я консервирам за по-добри времена...
    Най-вече проблема заради мотора, явно не си струва да се заигравам с тези, които обсъждахме, а за истинските, в момента нямам възможност, за съжаление.
    Звучи ми доста песиместично. Около тебе в Пловдивската групичка има колеги пускащи ФСР с ДВГ потърсил ли си ги за мнение?
    Моторът за твоята играчка е важен, зашото както и преди съм ти казал, че наборът на перки в този размер е крайно ограничен. Би могло да се умаловажи ако имаш опит на някой рейсинг тим. Моделът ти е значително по тежък от композитните. Този факт не е за пренебрегване. Независимо че си презапасен от към плавучест, ъглите на плувците, корекция на кронщейн и местене на ЦТ всичко това се докарва с проби и грешки при които издухваш двойки от топлинното претоварване неминуемо съвпътстващо ДВГ.
    Много неизвестни и още толкова ограничителни условия.

  10. #10
    Почетен Автор Аватар на GMateev
    Регистриран
    Aug 2010
    Живее в
    Пловдив
    Мнения
    569

    Quote Originally Posted by Иво горанов View Post
    пълно потвърждение на това което и ние пишем.

    Има няма 700 евра
    Резервна двойка AAF 150 Евра
    Друго не знам за мотора.
    Иво, при тези цифри, не ли по-сгодно да помислим за електро ? Как би изглеждала сметката тогава ?
    И пак с уговорката, правя го за кеф, затова си мисля варианти, не ми се ще да замразявам проекта, макар и с компромиси, трябва да го видя на вода....
    Георги Матеев
    Видеонаблюдение, Контрол на достъпа, Автоматика за врати
    ascom_bg@abv.bg

+ Ново Мнение

Информация за темата

Users Browsing this Thread

В момента 2 потребители разглеждат тази тема. (0 регистрирани и 2 гости)

     

Вашите права за публикуване

  • Вие не можете да създавате нови теми
  • Вие не можете да пишете мнения
  • Вие не можете да прикачате файлове
  • Вие не можете да редактирате мненията си
  • BB code е Включен
  • Smilies са Включени
  • [IMG] кода е Включен
  • HTML кода е Изключен