Quote Originally Posted by GMateev View Post
Хидрото ти изглежда много добре, дано го пуснеш на нашата локва.
Тъй като си намерих прословутите лагери, та днес седнах да изчертая и детайлите за струговане на кронщейна. По този повод, въпроси.
Има ли значение от какъв материал ще е разделителната втулка между лагерите. Тъй като външната част ще е месингова, мисля че ще е лошо и вътрешната да е месинг. Проблем ли е да е тефлонова.
Жилото на гъвкавият вал може ли да се реже ? Някой може ли да помогне с цанга за жилото към мотора, че ако я поръчам от ZIPPKITS ще ми излезне златна.
При мен дистанционите втулки са от алуминий. Мразя тефлона заради топлинните разширения. освен това ако я направиш с по дебела стена можеш я застопори за кронщейна. При мен ползвам М3 стопорен болт пробит с 1.2 за принудително запълване на дейдвуда с масло или някъв лубрикант.
Естествено че жилото се реже за да корегираш дължината му.
Цангата е хубаво да се направи от прецизен стругар.