Моето мнение ,че това не най-добрия начин за охлаждане на подобен тип мотор .Няколко поста нагоре беше написано : Защо да охлаждаме магнитите и корпуса , които се нагряват доста по-малко от намотките на ротора ?! .. и след известно време да получим добре опекан ротор и студени магнити ?!? .. Представете си ,че мотора стои в "тръба " в края на която имаме поставен вентилатор ... не се ли получава цялостен поток през същия ?!
...не използвах цитат от мнението на автора , малко го перифразирах в интерес на по-доброто тълкувание .Моля да бъда извинен !
И за да се поясня още малко .... вгледайте се в охлаждането например на един ъглошлайф , машинка с доста мощност и малки габарити -- въздуха на околната среда първо охлажда четките и колектора ! след което минава между ротора и статора ! и последно охлажда кутията на редуктора , в случай , че последния има алуминиев корпус ....... :)
П.С. прочетох мнението на
RIBARJ
и да споделя : за мен най-добрата система е тази със шнека ( които може да си го изработи .. и него и конструкцията около него ) това с контейнерите .... малко хамалска работа ми прилича на мен .... затова прибягнах до системата с въртене на бутилки .... моя приятел , рибаря за когото беше направена тази лодка , като я погледна за пръв път и се усмихна снизходително ...ама с тези пвц-та , накъде ?! Аз: Давай да пробваме ... напълнихме ги с дребни камъчета ....колкото можахме и двете , тегло - нямам идея , но определено повече от захранката . Оранжевкото 6 кг китайче ги обръща без никакъв проблем и Двете заедно !!!![]()



Цитат