Пандата има леко купе, лесна е за електрифициране със задно предаване.
Моето виждане е, че колата ще е предимно за градска експлоатация и 20 киловата ще са достатъчни за тази цел. Зимното каране в сняг ще скъсява драстично пробега - повишено съпротивление и отрицателно влияние на студа на батериите, проблем с отоплението, та затова задното няма да е проблем. Просто ще се ползва друг транспорт, евентуално.
Колкото до хибрид, не виждам смисъл да остава ДВГ - то и скоростната кутия, да се вози излишно тегло. По-скоро може батерията да се раздели на 2 части - 75% работен капацитет и 25% резерва, която да се включва ръчно - за блейки, които са изтощили основната, да се придвижат до вкъщи.
Матеев не е зле да отдели това в нова тема, че раздвоихме тази.


Цитат