Quote Originally Posted by smarty View Post
....
3. Диагностичното меню от сетъпа 5/6, донякъде не би ли свършило работа ?

Внимавай като си в него и връткаш потенциометрите. Има навика да слиза на най-долна позиция и да сменя стойностите на калибровката на батерията. Връткаш ли - гледай да е осветено горе в дясно номерчето на менюто 5/6....
Проблема е, че този избор на режим ми трябва да става по време на полет, а режимите са доста - WAYPOINT ( по предварително зададен летателен план ), MANUAL ( ръчен без стабилизация ), STABILIZED ( ръчен със стабилизация ), RTL ( автоматично завръщане към точката на излитане ) и още няколко други разновидности. За да ползвам потенциометъра за избор на даден режим, трябва да виждам стойността на ширината на импулса или някакъв номер....проценти....нещо от сорта ( и естествено помнейки коя стойност на кой режим отговаря.... ).