Quote Originally Posted by ge6aaaa3 View Post
Да възкреся една стара тема... Не разбрах, какъв е проблема с добавянето на МАЛКО количество кислород към въздуха? Става въпрос за сгъстен кислород, не течен. Трябва да се увеличи притока на гориво, за да не обеднява сместа. Естествено, за шосейни коли е безмислено, защото при катастрофа, ефекта ще е неописуем... По-скоро за дрифт автомобили, при нужда от моментна мощност.
Георги,
похвални са интересите ти в областта ДВГ. Но това, което чета малко ми се разминава в разбиранията. Занимавал съм се на точното място с подобни проблеми. В преден мой пост изказах мнението си . Като добавиш повече кислород
на входа няма значително да подобриш горивният процес. Просто с изходящите газове ще имаш повече кислород. Той и сега е предостатъчно.
Дори съм го мерил с газоанализатор 11-15 % за средно и високо оборотни ДВГ (Дипломните работи на дипломантите ни, разработвали това се съхраняват в архивите на ТУ -3 и ВНВМУ -1).
За нашите играчки - Колегите от екипа на Анди в САЩ, които разработват резонансни тръби ми споделиха, че те успяват от 17% да смъкнат 5-6 с подбор на точна тръба.
Не количество а активност е решението което търсиш. Постига се с управление на горението.

След като при изгаряне на отпадъци(без значиние произход) кислородът на изхода бива свален 2.2-2.5% и не остава за NOn значи може само дето някой трябва да го направи.
Тези успяли макар и частично си траем.

Има и друго- самото обогатяване на сместта с кислород.
Кислород + маслени пари = NICE A!!