Ако искаш да ти е по лесно особено и при бъдещи ремонти направи крилото без диедър.
В полет няма да ти помага кой знае колко-все пак не е някакъв свободно летящ модел а RC, на всичкото отгоре и горноплощник....
карал съм такъв - електро и ДВГ с МК 17 направен от кашон. Имам 3 крила за такива самолети-2 за ДВГ версията и 1 от депрон за електро. Крилото от депрон се беше скършило много лошо(точно на мястото на залепване), и когато го лепих го направих без диедър...
Като цяло и депроненото и стиропореното рязано с бичкия крило стават здрави; депроненото е по еластично(особено ако е от силитрон) и за електро версията си върши чудесно работата. Но цялостната здравина на стиропореното крило за ДВГ версията е много по-добра. Издържа на удари, усукване и т.н. по добре от другото. Ремонтира се много лесно(ако ваобще се наложи)
Накратко: с крилото за електро версията се кара само електро, а с крило за ДВГ версията можеш да караш и електро и ДВГ.
Успех.
ПП: при тоя модел е най-важно теглото. Гледай да го направиш лек и недей подсилва излишно. Колкото по лек толкова по добре ще лети. Но при положение че ДВГ версията който карах беше около кило и планираше перфектно не мисля че ще има проблем ако лепнеш някоя друга летвичка особено около мястото за колесника....и както Неделчо ти каза-може и без него защото ще ти прави само проблеми
И един съвет от личен опит: когато закрепваш крилото слагаш ластиците успоредно и отгоре няколко ластика "на X" за да няма неприятни изненади във въздуха и не прекалявай с тях за да не смачкаш крилото.
Успешни полети.



Цитат



Във Варна са летели над 3 таксита чиято функция е тренер, без диедър. Управлявал съм 2 от тях.(на тях се учих) Когато лоста за елероните се пусне модела хоризонтира сам БЕЗ ДА ИМА ДИЕДЪР! Магия!
- колело се смачка и крилото изхвръкна. Падането на крилото не го предпазва при краш, даже увеличава пораженията по кабели и тяги. Най - здрави, поне при мен и колегите около мен, са самолетите със несваляеми от тялото крила. Затова слагам доста силни ластици. Не ми служат за предпазител, а да свалям крилото за транспорт и достъп вътре в тялото. И тябва да са повече от 2, защото в полет късането на 1 е аварийна ситуация.



