PDA

Виж пълната версия на : carson THOR 10



de_kata
05.08.2010, 01:15
От скоро съм горд собственик на моделчето carson THOR 10 :laughing:.
В началото малко го покархме (аз и моя приятел Алес) както е с оригиналните му части, но бързо ни омръзна. Това беше защото имаше проблеми с двигателя- нямаше достатъчно мощност:laughing:.
За това решихме да "тунинговаме" монстера.
Ето малко снимки на модела.




Ето и снимка на оригиналният двигател 2.6сс

а ето и новият двигател -тъндар тайгър 4.6сс

de_kata
05.08.2010, 01:16
Както се вижда от последната снимка, новият двигател е по-голям от стария, но за това пък има място за него. Поставянето му ще изисква много малко модификации по шасито.
Успоредно със смяната на двигателя, ще направим и нови кули

За момента, количката е в това състояние.

boat_race96
05.08.2010, 17:44
Супер е, да ти е честито:smile: и да пуснеш клепче с новия ДВГ.:tire2xe:

de_kata
05.08.2010, 20:26
За поставяне на мотора използвах алуминиева плочка с дебелина 3.3мм.

Ето и как е поставен мотора на нея.


А ето как ще е поставено всичко това на шасито


Само трябва да и резна едното ъгълче, че да не стърчи така:laughing:

skymaster
06.08.2010, 09:44
Дека знаеш ли сега колко бързо ще гасне?
Помисли и виш дали имаш място за по-голям резервоар :smile:

de_kata
06.08.2010, 11:43
Докато стигна до резиовара, трябва да сменя кулите, полуоските, амортисьорите, втулките с лагери, а на края може и дифовете. Главините също не са много както трябва.
Старият двигател гаснеше на ниски обороти, защото го карах без нитро, така че предпочитам ДВГ-то да ми изгасне поради липса на гориво, от колкото поради неправилна настройка.:laughing:

de_kata
06.08.2010, 22:48
Всичко за закрепянето на двигателя е готово. Утре само ще трябва да го монтирам. Вече на ред идват кулите.:wink:

de_kata
08.08.2010, 21:04
Вече всичко е готово. Ето и снимки.

de_kata
08.08.2010, 21:08
Мога да кажа че си заслужаваше смяната на двигателя. Сега всико е по две. Скороста и ускорението се удвоиха, а също и шума и пушека. Много голям кеф е. Резиовара е достатъчно голям. Не гори много повече, но затова пък върви страхотно.
Сложихме вече и карбоновата предна кула, и всичко е перфектно.
Съвсем скоро ще има нови амортисьори, както и смяна на втулките с лагери.

Chakal
14.08.2010, 00:56
с това купе ще прегреш мотора много лошо.

de_kata
14.08.2010, 01:15
За сега още не сме го карали с купе, но ако ще слагаме такова, задължително ще пробием дупка за охлаждане. В момента купето дори не може да се захване. Благодаря за съвета!

kolibri
17.08.2010, 21:52
Сега да се похваля.Днес пристигнаха амортисьорите от ибей.Ето линк за тези които се интересуват: http://cgi.ebay.com/Rc-Truck-Threaded-Racing-Shock-Set-90Mm-/150475887860?pt=Radio_Control_Parts_Accessories .
Това са.Много съм доволен защото със доставка до вкъщи 4 бр. излизат 77лв.А и са сини като шасито:wink:.
Ето снимки:



Ето съпоставка със стария.



Сега вече е готово за скачане без риск да се разпадне и влачене по земята.:laughing:Сега е с 1см. по-високо.Би трябвало и гуми да вдига, защото с предишните като го оставя на земята и клякаше с 1см. задницата.С новите амортисьори не кляка и милиметър.
Препоръчвам ги на всеки.:smile:

boat_race96
21.08.2010, 22:52
Супер са да са ти честити и да не забравиш да пуснеш клипче:wink:. Да го видим как върви:tire2xe:

kolibri
22.08.2010, 16:08
Искам да задам въпрос към по-опитните моделисти.Имам проблем с пул стартера.Като дръпна в 90% от случаите не хваща коляновия вал, а се дърпа нато въженце на пружинка:laughing:.Възможен ли е ремонт или ще трябва нов пул стартер.
ПС:Съжалявам ако повтарям нечие запитване.
Благодаря.:help:

skymaster
22.08.2010, 18:09
Има 2 варианта!(от това което аз знам)
1-вия - модела като го палиш и като дръпнеш пула той припалва и ти не го усещаш че го палиш!
2-рия - еднопосочния лагер да е заминал. Той се намира точно на вала!

de_kata
03.09.2010, 13:14
Понеже джантите са от малко смотана пласмаса, се наложи да направя шайби, които да се поставят преди гайката за затягане на гумата. Изработих ги от карбон.

Както вече знаете, пул стартера се прецака, за това сложих приставката за рото стартер.

също така от старият вентовер, който се прецака, направих стартер


Вече моторчето пали още по лесно.

de_kata
03.09.2010, 18:58
Стартера върши чудесна дабота. Днес изгорих около 250мл. гориво. Почти настроих двг-то и сега леко вдига предни гуми. След малко пак ще се кара.

bassaly
14.09.2010, 23:26
колега имам същия модел имай в предвид че дифовете са много кекави а частите са зор скоро ще пусна темичка с случката иначе е весело с повечко мощност , та за дифовете на ел не устискаха хич,/наложисе да ги сменя
:sad:

de_kata
15.09.2010, 13:46
Много бих се радвал ако споделиш опит. :cheers::cheers::cheers:

bassaly
15.09.2010, 22:32
с удоволствие но снимковия материал е доста и нямам тези дни възможност имая в друг форум темата се казва от нитро към ел раждането на франки :laughing: от 4 марки и пет модела части има в него и доста моя изработка ,при есенното почистване и профилактика ще нащракам снимки кое как съм променял и доработвал .иначе резултатът е повече от полувин сезон без аварийно каране без много пазене а като ти гледам гумите по снимките са като нови мойте почти свършиха :cheers:

de_kata
15.09.2010, 23:22
Разгледах темата ти в другият форум, но имам въпроси- какви дифове си сложил? Също така какви са тези полуоски? Моите не са като твоите, а ми трябва нещо по стабилно:laughing:.
А това с главините от МТА4, е страшно хитро.

bassaly
15.09.2010, 23:34
дифове и полуоски от бсд малко играчка но става недостатъка е че стана много широк и мало миу се скъси базата

de_kata
15.09.2010, 23:42
Сори за въпроса, но какво е "бсд"?
Колко струваха дифовете и полуоските?

bassaly
16.09.2010, 00:19
http://specrc.com/bg/product-list/29/2.html
от тук съм ги купувал и полуоските и дифовете:cheers: