+ Ново Мнение
Страница 30 от 43
ПърваПърва ... 20 26 27 28 29 30 31 32 33 34 40 ... ПоследнаПоследна
Визуализирани са от 291 до 300 от общо 423

Тема: Flight stabilization, autopilots, FPV, osd и ...всичко останало

  1. #291
    Заслужил Автор Аватар на Bovyanski
    Регистриран
    Jan 2010
    Живее в
    гр. София
    Мнения
    243

    И аз съм си заплюл 1.2 от няколко години.
    Стъпалото директно от един пакет тройка LiPo
    Сега съм поръчал един модул в телевизиония обхват 1W китаеца пеави кво ли не.
    Анатоли Бовянски
    София

  2. #292
    Почетен Автор Аватар на ПАЦО
    Регистриран
    Mar 2010
    Живее в
    РУСЕ
    Мнения
    557

    Quote Originally Posted by Bovyanski View Post
    И аз съм си заплюл 1.2 от няколко години.
    Стъпалото директно от един пакет тройка LiPo
    Сега съм поръчал един модул в телевизиония обхват 1W китаеца пеави кво ли не.
    антената на колко ома е оразмерена 50 или 75?

  3. #293
    Заслужил Автор Аватар на Bovyanski
    Регистриран
    Jan 2010
    Живее в
    гр. София
    Мнения
    243

    Quote Originally Posted by ПАЦО View Post
    антената на колко ома е оразмерена 50 или 75?
    50Ω отдавна не съм виждал нещо на 75Ω а и ще е по трудно с конектори и кабели.
    Анатоли Бовянски
    София

  4. #294
    Почетен Автор Аватар на ПАЦО
    Регистриран
    Mar 2010
    Живее в
    РУСЕ
    Мнения
    557

    Quote Originally Posted by Bovyanski View Post
    50Ω отдавна не съм виждал нещо на 75Ω а и ще е по трудно с конектори и кабели.
    Ползват се и двата стандарта и всеки си има свойте предимства и недостатаци ...при 12V на 75 ома ще отдаде 750mW а при 50 ома 1.3Wmax примерно,ako стапалото работи в клас С но това е за сметка на влошения Q-фактор и АЧХ...
    Последна редакция от ПАЦО; 06.12.2011 на 20:11.

  5. #295
    Почетен Автор Аватар на ПАЦО
    Регистриран
    Mar 2010
    Живее в
    РУСЕ
    Мнения
    557

    Ето как ще изглежда платчицата за крайното стапалце за 1.2 гхц , мощноста зависи само от захранването и при 12в е около 1.2вата , работи клас С , разчетено е входния и изходния импеданс да е 50 ома така че могат да се включват две и повече каскадно ако не ни стига входния сулук..Размера е 50/15мм общо и се монтират заедно с транзистора и конекторите на охладител лявата платка е входния блок а дясната изходния с П филтъра транзистора е по средата закрепен на радиатора и работи в схема обща база...

    На нищо не прилича нали
    Последна редакция от ПАЦО; 03.11.2011 на 21:02.

  6. #296
    Заслужил Автор Аватар на Bovyanski
    Регистриран
    Jan 2010
    Живее в
    гр. София
    Мнения
    243

    Изглежда като платчица на LZ моделист
    Това е само крайното стъпалце нали?
    Какви транзистори ще ползваш.
    Анатоли Бовянски
    София

  7. #297
    Почетен Автор Аватар на ПАЦО
    Регистриран
    Mar 2010
    Живее в
    РУСЕ
    Мнения
    557

    само крайното е, транзистора е нещо дето има само номер и знам ,че е на базата на галиев нитрид

  8. #298
    Почетен Автор Аватар на ПАЦО
    Регистриран
    Mar 2010
    Живее в
    РУСЕ
    Мнения
    557

    Днес ми остана време и подкарах OSD-то ,вързах го с ГПС-а(зор си беше) мери всичко дава посока и скорост добре е...

  9. #299
    Заслужил Автор
    Регистриран
    May 2010
    Живее в
    Смолян
    Мнения
    447

    Момци,
    Пооправям конструкцията на последната версия на платката на автопилота и имам едно питане, за да я направя възможно най-удобна за работа:
    Кой подход по отношение на съединителя към приемника и сервомашинките да използвам?

    Приложение 3937

    а/ вертикално разположение

    Приложение 3938

    б/ ъглов съединител

    В първия случай стъпката е 3.048мм., което позволява куплирането на повечето видове/дебелини серво съединители. Проблема на този вариант е, че съединителите/кабелите излизат вертикално защото не се предлага съединител на 90 градуса с тази стъпка.

    Във втория случай - ъглов съединител, съединителите/кабелите излизат хоризонтално ( по продължение на платката ), но стъпката е 2.54мм., което ограничава видовете използвани серво съединители. Втория вариант има едно предимство - приемника може да се подключи към автопилота не с N на брой 3-ни съединители, а с един 3..4..5 изводен съединител, включен хоризонтално и провеждащ само сигналите и един 3-ен съединител, който да даде (+) и (-). По този начин снопа кабели от приемника към автопилота става доста по-компактен.

    Раздвоен съм, защото повечето серийни автопилоти използват съединител от втория тип ( 90 градуса ), въпреки проблемите с дебелината на серво съединителите.

    Бутнете едно рамо и си кажете мнението.
    Николай Арсов - дърт авиомоделист от 1967г.

  10. #300
    Почетен Автор Аватар на ПАЦО
    Регистриран
    Mar 2010
    Живее в
    РУСЕ
    Мнения
    557

    Според мен това зависи основно от приложението, при самолети и други затворени устройства е по удобен 90градусовия вариант а при многокоптери ако платката е най отгоре вертикалния , май най правилно е всеки сам да си решава за клемите съгласно условията...

+ Ново Мнение

Информация за темата

Users Browsing this Thread

В момента 1 потребители разглеждат тази тема. (0 регистрирани и 1 гости)

     

Вашите права за публикуване

  • Вие не можете да създавате нови теми
  • Вие не можете да пишете мнения
  • Вие не можете да прикачате файлове
  • Вие не можете да редактирате мненията си
  • BB code е Включен
  • Smilies са Включени
  • [IMG] кода е Включен
  • HTML кода е Изключен