Завърших тялото изрязано по моя си чертеж. Резултата от днешния 20 минутен високоотговорен и богоугоден труд е на снимката по доло:
Завърших тялото изрязано по моя си чертеж. Резултата от днешния 20 минутен високоотговорен и богоугоден труд е на снимката по доло:
Залепих стария гаргрот над задната част на тялото зад кабината със старите хоризонтален и вертикален стабилизатор.Не ми се режеше и нов гаргрот щото е от стиропор облечен със балса, а нямах под ръка кантал. Оригинално тялото тежеше 560грама без хор. и верт. стаб, а това въпреки подсилванията и въпреки че е с 3мм шперплат е още на 480грама.Ще видим с пленката колко ще стане.
Днес пак по никое време по нощите завърших и обличането на капа.Използвах ораковер отдоло червен отстрани и отгоре бял.От утре на спокойствие бавно и полека ще му накича серво машинките, двигателя и колесника.
Монтирах двигател, серво, резервоар, тяги, и даже сложих пластмасови пантички на клапите.От този момент натам капа е готов за полети.Малко не ми харесва цветовата гама с този изцяло червен нос но ще помисля по въпроса или да правя червено тялото отпред и отгоре, или да пребоядисам носа поне отгоре в малко бял цвят.Той носа също си иска и малко ремонт като кит и боя от долната му страна...Цялата тази работи ми отне има няма около 2 часа
Извинявай за спама, може би знаеш, че фермите за охлюви имат електропастир системи. Някой видове са с високочестотни генератори на охранителните шлейфове (така държат охльо-бохльовците да не бягат) и от това става един готин "радиосмущител". А на каква честота лъчат в тази ферма там където караш - мога само да гадая. Може да е нещо близко или хармоник някакъв да те трепе ....Трябва да си проверя радиото санва RD8000 за всеки случаи дали не е проблема в него, но над фермата за охлюви съм губил два самолета до сега и със старата санва по същия глупав начин когато без да мисля съм излизал от свредел над нея.
Успех!
~~ CARPE DIEM! ~~
инж. Мартин Марков
Това не го знаех, просто логически мислих че има нещо от поведението на самолета.Над тази ферма много рядко отивам, тя се пада на изток от мястото където излитам на около стотина метра. Над нея
може да отида само при залез слънце когато летя с гръб към слънцето и самолета от голяма височина пада надоло в някаква фигура, и аз без да се усетя не го прибера навреме по-близко към себе си.По принцип винаги летя с гръб към слънцето което се пада да е на изток от мене вечер, а сутрин на запад от мене, по обед на север от мен.На около 50 до 100 метра по хоризонталата и на около 100 метра по височина държа самолета за да имам по добра видимост и време за реакция, а и за да не ме заболява врата ако гледам много време нагоре.От сега натам вечерно време нема да пускам самолета на повече от 50 метра от мен в посока изток по хоризонтала и се нядавям да няма повече смущения.
В момента 1 потребители разглеждат тази тема. (0 регистрирани и 1 гости)