+ Ново Мнение
Визуализирани са от 1 до 5 от общо 5

Тема: Здравейте! Нужда от помощ :)

  1. #1
    Наблюдател
    Регистриран
    Oct 2010
    Живее в
    София
    Мнения
    2

    Здравейте! Нужда от помощ :)

    Привет!
    Страхотен Форум, много компетентни мнения! Поздравления!
    Страхувам се че пускам темата не където трябва ако е така моля да ме извините.
    Аз съм начинаещ в авиомоделизма дори нещо повече - досега никога не съм се занимавал с подобно нещо. Творческият ми "устрем" ( ) се е ограничавал до ...хартиени самолетчета.
    Наскоро обаче нещо ме зачопли, зачетох този форум и се позапалих. Отидох и си купих едно моделче "West Wings - Spitfire Mk.1" с гумен двигател. По телефона човекът любезно ми обясни че не се продава готов, а се сглобява и беше учуден на ентусиазма с които приех новината. Едва когато отидох в магазина разбрах какво е имал в предвид :) Вечерта го разопаковах разгледах и ентусиазма ми се превърна в леко смущение :) - самолетчето е от с принтирани върху балз елементи които трябва да изрежа и с тънки клечки да се оформи фюзелажа, има хартия с която да се покрие. Както и да е за мен ще е предизвикателство да се опитам, но не съм сигурен за няколко неща които искам да ви попитам:
    1. Какво лепило да използвам.
    2. Човекът ми обясни внимателно че ще ми трябва лак на по късен етап има ли особености при лакирането на хартията
    3. Идея си нямам как се изпъва хартия върху подобни овални форми.

    Ако имате желание и време да споделите малко опит и най-общи насоки ще съм ви безкрайно благодарен!
    Желая ви здраве и много творчески успехи! И благодаря!
    Антон Матев

  2. #2
    Super Moderator
    Регистриран
    Jan 2010
    Живее в
    гр. Пловдив
    Мнения
    1 520

    Здравей и добре дошъл сред моделистите!

    Похвално е, че пишеш грамотно и без грешки! Не съм срещал досега начинаещ, който да пише така добре и да изказва мисълта си гладко и разбираемо! Поздравления за това! Вероятно не си много малък...