+ Ново Мнение
Визуализирани са от 1 до 10 от общо 35

Тема: Giles 202 от CMPro.

Threaded View

  1. #1
    Автор Аватар на Пулевски
    Регистриран
    Sep 2011
    Живее в
    Пловдив
    Мнения
    194

    ...И аз да изтупам прахоляка от темата...
    Покрай служебните ми ангажименти не остава много време за моделите.
    Днес монтирах "на първо четене" моторетката с дистанционерите М4х35.
    Изчаквах да ми пристигне поръчаната допълнителна цанга за витлото, защото
    стоковата на мотора беше с резба М10, новата е с М8 и ще разпробивам по-малко витлата.
    Другото, което направих е подсилване на зоната за окачване на колесника
    чрез засмоляване и застопоряване с три винта М3 на 120мм алуминиев винкел 40х40х1.
    Надявам се с това да намаля до минимум тенденцията за откъртване на колесника
    при относително грубо приземяване или рулиране през ерозиралите писти.
    Няколко офчи кадъра от свършеното: (така и не успях да ги кача като намалени икони... аз ли съм тъп...???)
    Name:  P1060208.jpg
Views: 891
Size:  332.4 KB

    Name:  P1060211.jpg
Views: 933
Size:  306.4 KB

    Name:  P1060216.jpg
Views: 915
Size:  306.8 KB

    Name:  P1060214.jpg
Views: 809
Size:  276.2 KB

    Name:  P1060215.jpg
Views: 808
Size:  302.8 KB

    Name:  P1060213.jpg
Views: 819
Size:  329.0 KB

    Name:  P1060212.jpg
Views: 845
Size:  309.2 KB
    Последна редакция от Пулевски; 20.02.2016 на 14:00.
    Стоян Пулевски '71 набор.

  2. #2
    Автор
    Регистриран
    Jan 2013
    Мнения
    122

    ..................... ........................
    Последна редакция от Николай; 31.05.2016 на 17:19.

  3. #3
    Super Moderator
    Регистриран
    Jan 2010
    Живее в
    гр. Пловдив
    Мнения
    1 520

    Ники, с риск да оспамим темата на Стоян, ще кажа само че "нещо подобно" на този модел не съществува като понятие. По-скоро "нищо подобно" е по-правилно. Моделът е уникално добре конструиран, баланаиран и финиширан. Търпи зверски гаври във въздуха. Това е заводски модел, при това доста рядък и скъп, нищо че е сравнително компактен.
    Включвам се и аз с моя.

    Стояне, моето мнение за усилването на колесника съвпада с това на Ники - че това ще причини много щети при закачане на препятствие. Идеята е колесникът да не е бетониран за тялото, за да може да се отдели без щети при засичане на препятствие. С този винкел рискуваш цялата предна част да се откъсне при по-грубо кацане, вместо да се плъзне по корем.
    Заводският крепеж е напълно достатъчен за трева.
    Последна редакция от ajcinema; 21.02.2016 на 08:55.
    Георги Русинов

  4. #4
    Автор
    Регистриран
    Jan 2013
    Мнения
    122

    ............. ..................
    Последна редакция от Николай; 31.05.2016 на 17:19.

  5. #5
    Super Moderator
    Регистриран
    Jan 2010
    Живее в
    гр. Пловдив
    Мнения
    1 520

    Стояне, откъде намери този конус? Искам и аз един такъв. Ще съм ти благодарен, ако споделиш откъде си го купил.

    Ако не възразяваш, (аз вече питах веднъж) да пиша в твоята тема? Накрая ще стане чудесна съпоставка на двата модела. Ако си съгласен, може да тренираме и тандемни полети?
    Георги Русинов

  6. #6
    Автор Аватар на Пулевски
    Регистриран
    Sep 2011
    Живее в
    Пловдив
    Мнения
    194

    Жоре, аз и преди бях писал, че нямам против темата да е обща.
    Конусът е от тук: http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...51mm_Blue.html
    Понеже нямам карантиите към кита, налага се да импровизирам.
    Както и с колесника. Този очевидно е от друг някакъв модел. Ще пробвам първо с него, въпреки че е тежичък.
    Ако тръгне да бяга много ЦТ, мога да мина на вариант колесник от стоманена тел ф3,5...ф4 тип Мултиплекс:
    Name:  dsc_0265.jpg
Views: 797
Size:  41.0 KB
    Стоян Пулевски '71 набор.

  7. #7
    Автор Аватар на Пулевски
    Регистриран
    Sep 2011
    Живее в
    Пловдив
    Мнения
    194

    През почивните дни успях да докарам модела до завършен външен вид.
    Дилемата с вида на тягите я реших набързо... Карбонови тръби, велосипедни спици, обущарски конец, смола и термошлаух.
    Спиците са надлежно сплескани и деформачкани при засмоляването в тръбите (около 40мм).
    Мястото на сервата си остана фабричното - под кабината.
    По средата в тялото с ребро укрепих тягите против изкълчване (не го снимах).
    Опашното колело е на Съливан за модели от 2 до 5 кг.
    Облякох тялото със синьо фолио, ако преживее облитането - ще го понашаря...
    Напълно оборудван, с голямата батерия, моделът излиза 2800...2900 гр.
    Биха могли да се спестят до около 200 гр., ако се смени колесникът, батерията, конусът...
    Остана ми да направя шперплатова подложка за батерията и да наглася ЦТ.
    Другото са тестове за консумация, тяга, витло... и после на пистата.






    Прикачени изображения
    Стоян Пулевски '71 набор.

+ Ново Мнение

Информация за темата

Users Browsing this Thread

В момента 1 потребители разглеждат тази тема. (0 регистрирани и 1 гости)

     

Вашите права за публикуване

  • Вие не можете да създавате нови теми
  • Вие не можете да пишете мнения
  • Вие не можете да прикачате файлове
  • Вие не можете да редактирате мненията си
  • BB code е Включен
  • Smilies са Включени
  • [IMG] кода е Включен
  • HTML кода е Изключен