Изглежда като платчица на LZ моделист
Това е само крайното стъпалце нали?
Какви транзистори ще ползваш.
Изглежда като платчица на LZ моделист
Това е само крайното стъпалце нали?
Какви транзистори ще ползваш.
Анатоли Бовянски
София
само крайното е, транзистора е нещо дето има само номер и знам ,че е на базата на галиев нитрид
Днес ми остана време и подкарах OSD-то ,вързах го с ГПС-а(зор си беше) мери всичко дава посока и скорост добре е...
Момци,
Пооправям конструкцията на последната версия на платката на автопилота и имам едно питане, за да я направя възможно най-удобна за работа:
Кой подход по отношение на съединителя към приемника и сервомашинките да използвам?
Приложение 3937
а/ вертикално разположение
Приложение 3938
б/ ъглов съединител
В първия случай стъпката е 3.048мм., което позволява куплирането на повечето видове/дебелини серво съединители. Проблема на този вариант е, че съединителите/кабелите излизат вертикално защото не се предлага съединител на 90 градуса с тази стъпка.
Във втория случай - ъглов съединител, съединителите/кабелите излизат хоризонтално ( по продължение на платката ), но стъпката е 2.54мм., което ограничава видовете използвани серво съединители. Втория вариант има едно предимство - приемника може да се подключи към автопилота не с N на брой 3-ни съединители, а с един 3..4..5 изводен съединител, включен хоризонтално и провеждащ само сигналите и един 3-ен съединител, който да даде (+) и (-). По този начин снопа кабели от приемника към автопилота става доста по-компактен.
Раздвоен съм, защото повечето серийни автопилоти използват съединител от втория тип ( 90 градуса ), въпреки проблемите с дебелината на серво съединителите.
Бутнете едно рамо и си кажете мнението.
Николай Арсов - дърт авиомоделист от 1967г.
Според мен това зависи основно от приложението, при самолети и други затворени устройства е по удобен 90градусовия вариант а при многокоптери ако платката е най отгоре вертикалния , май най правилно е всеки сам да си решава за клемите съгласно условията...
Ето я и базовата станция, служи за насочване на патч антената по максимум сигнал . Насочването е двуосно по азимут и ъгал на място. Също така декодира комплексния видео сигнал и изважда само данните на GPS-а , декодира и тях и на дисплея отчита кординатите на който се намира модела в момента на полета , базовите координати, скороста на модела височината му и посокта!!Освен това през RS232 ги хвърля към компа и ги връзва с GOOGLE EARTH през GEtrax!!!Картинката е страхотна!!!
ГоУем си бре ПАЦО!
Евала, машала, аферим......такъв бързак си.....кога намираш време за всичко. Аз се изнервих с това чакане....ту за платки, ту за чипове.....все нещо куца. Вчера ме изнервиха тия от FEDEX куриер...Умниците от Invensense ги пратили до фирмата ми.....документи, митници, пълномощни....ужас....за 10 жироскопа за $60.....направо ми развалиха уийкенда.
Николай Арсов - дърт авиомоделист от 1967г.
В момента 3 потребители разглеждат тази тема. (0 регистрирани и 3 гости)