Резултати от анкетата: Представлява ли интерес за вас такава промяна в апаратурата ви ?

Гласували
67. Вие не можете да гласувате в тази анкета
  • Да, намирам я за наложителна!

    42
    62.69%
  • Нямам необходимите умения, но бих искал да я променя.

    13
    19.40%
  • Не - оригиналния софтуер си ми харесва

    4
    5.97%
  • Не ползвам такава апаратура.

    8
    11.94%
+ Ново Мнение
Визуализирани са от 1 до 10 от общо 249

Тема: Хардуерни и софтуерни благинки за Turnigy TGY 9X, Eurgle/FlySky/Imax

Threaded View

  1. #1
    Заслужил Автор Аватар на smarty
    Регистриран
    Apr 2010
    Живее в
    Габрово
    Мнения
    387

    Софта е обновен до 568

    полета от 544 до 568 включва в себе си:
    - промени в аудио системата
    - обновяване касаещо екрана за калибровката
    - и начало надявам се на поредица фиксове в посока хелита. За сега конкретно в 568 има забележка: instatrim fix for helis
    ~~ CARPE DIEM! ~~
    инж. Мартин Марков

  2. #2
    Заслужил Автор
    Регистриран
    May 2010
    Живее в
    Смолян
    Мнения
    447

    Здравейте момци,
    Днес се ровех и си направих една доста удобна жвъчка с единия потенциометър ( Р3 ).
    Ето и малко картинки...

    Click image for larger version

Name:	mix01.jpg
Views:	953
Size:	201.0 KB
ID:	3862

    Click image for larger version

Name:	mix02.jpg
Views:	807
Size:	205.7 KB
ID:	3863

    С потенциометъра мога да избирам обхват на елероните от 0 до 100% дори по време на полет....кеф ти голямо отклонение, кеф ти малко, та дори - хич. Динамично в зависимост от това как се държи самолета, с потенциометъра можем да намаляваме и увеличаваме наклона на кривата, като по този начин "в движение" успокояваме модела . Канал 8 е избран произволно.....може да бъде всеки един от неизползваните.

    П.П. Ако вече е публикувано, моля да бъда извинен.

    П.П.2 Мартине,
    Мисля си, че ще е много полезно, ако освен барграф на потенциометрите се изписва и стойност. В момента довършвам настройките на автопилота и примерно се налага да избера чрез предавателя, а оттам приемника към автопилота един от 5-6 режима на автопилота. Трипозиционния ключ не стига. Мога да избирам софтуерно на база дължина на импулса....примерно в диапазона 1.5-4ms. Ето къде потенциометрите могат да свършат чудесна работа, стига на дисплея да мога да виждам точно избрания диапазон.
    Не мога обаче да намеря блог или форум за ER9X. Ако имаш идея кой е основният им форум, кажи, за да им изпратя предложението.
    Последна редакция от nickarsow; 17.10.2011 на 15:23.
    Николай Арсов - дърт авиомоделист от 1967г.

  3. #3
    Наблюдател Аватар на nenovvv
    Регистриран
    Mar 2010
    Живее в
    Стара Загора
    Мнения
    31

    Браво !
    Много полезна тема. И аз се включих в отбора !
    Дори вече освен различни настроийки си направих и спирачки на елероните !
    Със сигурност няма да се върна към оригиналния софтуер !!!!

  4. #4
    Заслужил Автор Аватар на smarty
    Регистриран
    Apr 2010
    Живее в
    Габрово
    Мнения
    387

    nenovvv, добре дошъл в отбора!

    Ник,
    1. Поздравления за потенциометъра, нямаше писано за това и е много полезно да го има в темата. Колегите с хелитата сигурно ще го оценят при настройка чувствителността на жирото например.
    А сега ще врътна една комбинация трипозиционен ключ миксиран с потенциометри и ще стане хептен ... смърфи!
    2. Форума е: http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=1266162
    Пича е ERAZZ.
    3. Диагностичното меню от сетъпа 5/6, донякъде не би ли свършило работа ?

    Внимавай като си в него и връткаш потенциометрите. Има навика да слиза на най-долна позиция и да сменя стойностите на калибровката на батерията. Връткаш ли - гледай да е осветено горе в дясно номерчето на менюто 5/6

    Поздрави на всички er9x-маниаци!

    п.п. Колеги забелявате ли как думата "КЕФ" започва да става нарицателна за този софтуер
    ~~ CARPE DIEM! ~~
    инж. Мартин Марков

  5. #5
    Заслужил Автор
    Регистриран
    May 2010
    Живее в
    Смолян
    Мнения
    447

    Quote Originally Posted by smarty View Post
    ....
    3. Диагностичното меню от сетъпа 5/6, донякъде не би ли свършило работа ?

    Внимавай като си в него и връткаш потенциометрите. Има навика да слиза на най-долна позиция и да сменя стойностите на калибровката на батерията. Връткаш ли - гледай да е осветено горе в дясно номерчето на менюто 5/6....
    Проблема е, че този избор на режим ми трябва да става по време на полет, а режимите са доста - WAYPOINT ( по предварително зададен летателен план ), MANUAL ( ръчен без стабилизация ), STABILIZED ( ръчен със стабилизация ), RTL ( автоматично завръщане към точката на излитане ) и още няколко други разновидности. За да ползвам потенциометъра за избор на даден режим, трябва да виждам стойността на ширината на импулса или някакъв номер....проценти....нещо от сорта ( и естествено помнейки коя стойност на кой режим отговаря.... ).
    Николай Арсов - дърт авиомоделист от 1967г.

  6. #6
    Наблюдател
    Регистриран
    Oct 2010
    Живее в
    гр. Смолян
    Мнения
    40

    Настройки на модела на Коцето

    Мартине,
    Извинявам се за закъснялото публикуване на настройките.
    Данните за модела са публикувани във форума на моделистика - раздел - радиоуправляеми планери под името "настройка".
    Ето ги и настройките:

    K_Kostov.zip

    Поздрави
    Коцето

  7. #7
    Заслужил Автор Аватар на smarty
    Регистриран
    Apr 2010
    Живее в
    Габрово
    Мнения
    387

    Ама защо се извиняваш ?
    Сега си могъл - сега си ги публикувал.
    И аз напоследък трудно намирам време за хобито
    Поздрави!
    ~~ CARPE DIEM! ~~
    инж. Мартин Марков

+ Ново Мнение

Информация за темата

Users Browsing this Thread

В момента 4 потребители разглеждат тази тема. (0 регистрирани и 4 гости)

     

Вашите права за публикуване

  • Вие не можете да създавате нови теми
  • Вие не можете да пишете мнения
  • Вие не можете да прикачате файлове
  • Вие не можете да редактирате мненията си
  • BB code е Включен
  • Smilies са Включени
  • [IMG] кода е Включен
  • HTML кода е Изключен