Между другото, на тия пакети, преди да ги продам с китайския ток, измерих при 5 волта ток на късо над 17 ампера.
http://nenovtechnic.eu/electronics/l...4-8v-nimh.html
Между другото, на тия пакети, преди да ги продам с китайския ток, измерих при 5 волта ток на късо над 17 ампера.
http://nenovtechnic.eu/electronics/l...4-8v-nimh.html
Стоян Пулевски '71 набор.
Набавих подръчни материали, от които трябва да се получи ауспух:
Изрязах планка и преходна тръба. След това свързах две парчета от флакони за да направя обемната секция:
Сметките показаха, че ще се вместя в предварително предвиденото място за обема на камерата.
Трябва да се получи нещо такова:
Заперчемих снадката и започвам лепенето.
Реших да залепя отделните елементи.
Междувременно изрових от "склада" ВЕС-а, който ми е нужен. Беше предвиден за друг проект, но... какво да се прави. Най-много и другият проект да получи двигател от резачка.
Последна редакция от ajcinema; 31.01.2017 на 10:58.
Георги Русинов
Дойде време и за сериозната част.
Крилото.
То най-много ме притеснява.
Щетите са откъснат колесник и счупване на носещата греда.
За начало залепих крилото през средата с щедра порция гореща смола:
Пристегнал съм го с изолирбанд докато смолата втвърди.
Откъснатият колесник:
Имаше леки поражения и затова е увързан...
Тук му е мястото:
А това е състоянието на другия:
По някое време ми писна и докато чакам смолата, взех че замесих едно тесто, после разточих кори и врътнах една баничка:
Туй то!
Последна редакция от ajcinema; 04.02.2017 на 20:32.
Георги Русинов
Едно винце да бе сипал.
На тва тънко мезе винце не върви...
Днес ме беше налегнал страшен мързел. Нямах никакво намерение да правя каквото и да е. Обаче... наложи се да ходя за бира. Връщам се и какво да видя..?
Жената се хванала да чисти и даже обърнала специално внимание на самолета:
Стана ми едно мило и драго, па си рекох че е грехота да не пипна нищо.
Сипах си едно винце, забърках смолата и се почна:
Закърпих горе-долу дупката с цианакрилно лепило:
Прогоних мястото, изрязах и напаснах липсващите части от колесника. След това обмазах със смола, закачих обтяжната пружина и... взе че се получи:
Утре ще сваля бандажите и се започва киченето и украсата.
Георги Русинов
То и мойта като си сипе едно винце, че после какво става. И аз днеска пипнах на корекция кокила , че като отлях 6 витла 65 /70, че после и го остъргах. Прекрасен ден.
Колесникът е фиксиран на мястото си. Получи се много здраво. Оригинално местата са умишлено охлабени с цел да се намалят щетите при закачане в нещо или удар.
Колелата на този модел са реализирани много интересно. Носачите са от дебела пружинна тел и в задната им част има пружинен обтегач, който ги държи издърпани назад. При кацане този своеобразен демпфер кара колелата да се изместват напред с около 8-10 сантиметра. Много добро решение. Колкото по-силен е ударът при кацане, толкова повече колелото федерира в посока напред. Това спасява модела от захлупване.
Дотук всичко хубаво, но конструкторите са допуснали грешка - нищо не предпазва постамента и декоративните капотажи от страничен удар. Пружинната тел доста лесно може да се огъне встрани и това би счупило обвивките. Затова аз напълних половината от "ботушите" с рехава полиуретанова пяна и докато още не беше втвърдила разхлопах напред-назад осите. Така се запази пружиниращия ефект и същевременно колелата не се гънат странично. За съжаление не мога да снимам, за да илюстрирам как действат въпросните пружини.
Следващата стъпка е да поставя парче стъклен плат в средата на крилото. Това ще го заздрави много по-добре от фабричната греда в него. Лошото е, че при нов удар крилото ще се счупи на няколко парчета, вместо само на две. Прекалената здравина ще го накара да се натроши...
Нищо, ще гледам да не се стига до там.
Последна редакция от ajcinema; 06.02.2017 на 18:31.
Георги Русинов
В момента 3 потребители разглеждат тази тема. (0 регистрирани и 3 гости)