Поздравления за оригиналното начинание!
Защо не го обособиш в отделна тема за двумоторен модел? Сигурен съм, че ще се получи много интересно, а и май не съм виждал друга тема за двумоторен самолет.
Поздравления за оригиналното начинание!
Защо не го обособиш в отделна тема за двумоторен модел? Сигурен съм, че ще се получи много интересно, а и май не съм виждал друга тема за двумоторен самолет.
Георги Русинов
Мерси за поздравленията, ще видя , нека първо минат летните изпитания което си иска поне два дена, или десетина полета по час за да го усвоя този вид летене със два и със един мотор, и да разбера какви подводни камъни ще излезнат. Ако не бяха празници вече да съм го литнал, ама като праведен хриястиянин спазвам правилника и три дена само на гости, ядене и пиене та не остана време.
Днеска изкарах цял ден на поляната от 8 до 19 часа луд умора няма само сипва гориво и литка. Изгорих около 1,7литра гориво което си е поне 2-3 часа във въздуха с тези двамата хубавци. КАПА мисля че не съм го показвал в новата разцветка бял отгоре и червен отдоло сниман на полето.
Двумоторния вече е на крака, тоест на гуми, готов за полети. Следва разработка по 3-4 резервоара на двг и ще го облитам след това. Двигателите все още не са палени.
Гого, как идва ЦТ с двете мотогондоли и моторите?
Отпред носа ще го затваряш ли с нещо?
Интересно се получава!
Стоян Пулевски '71 набор.
В момента за да си стои на гумите иска едни малки клещи в носа около 50грама да кажем.Реално чак след като монтирам батерията, видеопредавателя и камерата, и ги местя напред назад ще да получа правилните 30%. Мисля че ще иска около стотина грама където беше резервоара преди -това най вероятно ще бъде батерията. Относно носа все още не съм решил дали камерата ще бъде в него или където си беше до сега пред самото крило. Носа ще го затворя при всички случаи, но ако камерата е в него то ще бъде с нещо прозрачно от рода на плексиглас, или пвц някакво, ако камерата си остане пред крилото то тогава ще затворя носа със шперплат.
През изминалите няколко дена нещо ме беше ударила музата за лепене на балса и правене на трици на терасата. Покраи центроплана на моя вече дву моторен самолет за видео, взех че извадих и започнатия есента СУ-29 описан пак някъде в началото на темата. При него бях го оставил на едно тяло и едно полукрило да седи няколко месеца. Сега му направих и другото полукрило, че даже и го облекох с балса за да добие здравина и външен вид. Резултата е на снимките по долу. 60см. полукрило до този момент е 68грама.
В момента 4 потребители разглеждат тази тема. (0 регистрирани и 4 гости)