Валери, продължаваме, приятелю!
Този резервоар трябва да влезе на мястото си:
Очертавам точно колко трябва да се изстърже:
И хоп, готово! Резервоарът е плътно на мястото си:
Следва шкурене и напасване на моторамата, за да влезе двигателя:
Ето го и него, плътно обхванат от дървената моторама. За съжаление, моделът е проектиран с класически дървен станок, който не ми харесва особено, но реших да не преправям.
Дупча отворите за двигателя:
Получава се нелошо:
И се приготвям за следващата важна стъпка - "лакиране" на проблемните зони със смола.
Ето нужните материали: Смола и четка. На четката ще обърна специално внимание.
Тези четки купувам от близкото "левче". Интересното при тях е, че са със синтетично влакно, което не се огъва лесно и винаги остава право. С тази четка нанасянето на смолен филм е лесно и прецизно, поради твърдостта на влакната:
Опитвал съм много начини за лакиране със смола, повечето включващи разреждане на смолата. С тези четки става най-добре, без ненужни експерименти с разтворители. Слоят е тънък, гладък и икономичен.