+ Ново Мнение
Страница 3 от 5
ПърваПърва 1 2 3 4 5 ПоследнаПоследна
Визуализирани са от 21 до 30 от общо 43

Тема: Препоръчайте електроника за HK-600?

  1. #21
    Автор
    Регистриран
    Dec 2010
    Живее в
    Бургас
    Мнения
    117

    Супер изглежда, поздравления. Мотора ми се вижда опасно близо до батерията. Загрява доста да не говорим, че е и outrunner. Паилил ли си го вече, как са заъбните колела ?
    Поздрави,
    Христо Григоров, Бургас

  2. #22
    Потребител
    Регистриран
    Dec 2010
    Живее в
    София
    Мнения
    61

    Не съм го палил още. Нямам ESC даже. От механична гледна точка, не е проблем, тъй като моторът е здраво закрепен от горе. Но за загряването не знам. Толкова ли много загрява? Този е 2.8kW мотор и би трябвало да не загрява чак толкова за това хели. Какви са ти съображенията за батерията?

  3. #23
    Автор
    Регистриран
    Dec 2010
    Живее в
    Бургас
    Мнения
    117

    Най-добре е да експериментираш да видиш как е но аз на твое място бих потърсил друго място на батерията. Ако я докопа някак си мотора ще стане лошо.
    Поздрави,
    Христо Григоров, Бургас

  4. #24
    Потребител
    Регистриран
    Dec 2010
    Живее в
    София
    Мнения
    61

    Машинките ми отворени

    Ето малко снимки на разглобените машинки на HK47110MG (Mi Digital High Torque Metal Gear Servo JR/Hitec 11.8kg/0.07s).
    Както се вижда тук кабелите са доста добре закрепени и фиксирани с лепило. Мислех да ги припоявам преди да ги видя, но според мен няма нужда.


    Ето и колелата. Почти нямаше масло по тях и затова реших обилно да ги смажа и после затворих машинката. (снимката е от преди смазването)
    Последна редакция от varosi; 15.07.2011 на 15:32. Причина: Добавен линк към машинката

  5. #25
    Потребител
    Регистриран
    Dec 2010
    Живее в
    София
    Мнения
    61

    Добре ли е това изпълнение според вас?

    Дойде ми ESC-то (TURNIGY K-Force 150A OPTO 2-6S Brushless ESC). Обаче още се колебая как да го монтирам. Поствам снимки как го измислих последно и поради какви съображения. Ако може и вие да си кажете мнението?

    Част от него се показва извън корпуса, за да може да се охлажда от преминаващият въздух покрай него.


    Тук се вижда без корпуса:


    Мисля да го отдалеча на разстояние от двигателя с дистанционни втулки (8-10мм), за да може въздухът да циркулира свободно, а и да не опира в двигателя:


    Погледнато от другата страна - двигателят е добре вентилиран.


    Защо мисля, че това е добър монтаж:
    • максимално отдалечено от приемника (вижда се на втората снимка);
    • силовите входящи кабели са близо до батерията;
    • силовите изходящи кабели са също отдалечени много от приемника и удобни за включване на двигателя;
    • добре охладено от потока въздух от главният ротор;
    • добре охладено от потока въздух около двигателят;
    • все пак ще е на разстояние от двигателя с дистанционни втулки.
    Последна редакция от varosi; 15.07.2011 на 15:31. Причина: Добавен линк към ESC-то

  6. #26
    Автор
    Регистриран
    Dec 2010
    Живее в
    Бургас
    Мнения
    117

    На такъв голям хеликоптер ако не намериш подходящо място на електрониката.... :-)

    Един съвет от мен. Не прави компромис с жироскопа и опашното серво. Особенно ако си начинаещ като мен. Думи нямам колко фалшиви са жироскопите на ХК. За тези новите серва на ХК, доста загряват така, че внимавай да не ги изпържиш но иначе са добри.
    Поздрави,
    Христо Григоров, Бургас

  7. #27
    Заслужил Автор Аватар на Nikolay
    Регистриран
    Jan 2010
    Живее в
    гр. Габрово
    Мнения
    248

    Добре е там спийда.
    лесно можеш да изключиш мотора и е достъпен.
    Николай

  8. #28
    Заслужил Автор Аватар на Penev
    Регистриран
    Jan 2010
    Живее в
    гр. Габрово
    Мнения
    439

    Спийда е много добре там. Само кабелите на мотора предполагам няма да минават от там.
    Димитър Пенев

  9. #29
    Заслужил Автор Аватар на Penev
    Регистриран
    Jan 2010
    Живее в
    гр. Габрово
    Мнения
    439

    Quote Originally Posted by Kalpazan View Post
    На такъв голям хеликоптер ако не намериш подходящо място на електрониката.... :-)

    Един съвет от мен. Не прави компромис с жироскопа и опашното серво. Особенно ако си начинаещ като мен. Думи нямам колко фалшиви са жироскопите на ХК. За тези новите серва на ХК, доста загряват така, че внимавай да не ги изпържиш но иначе са добри.
    За парите си са иделани. При добра настройка опашката на хелито дрифти едва забележимо.
    Димитър Пенев

  10. #30
    Автор
    Регистриран
    Dec 2010
    Живее в
    Бургас
    Мнения
    117

    Кефят ме зъбните колела. Изглеждат ми същите като на ALIGN само дето са сиви. Предполагам не играят много ?

    Аз скоро си поръчах комплет зъбни колела на ALIGN. Идват в пакет по две. И двете опашни играят на ниски обороти но на по-високи се управят. Главното колело за щастие няма този проблем.

    За жироскопа наистина е добър ако се настрои правилно но при мен има проблема, че като го изкарам навън, изчаквам 10 минути да се темперира и после първите няколко минути наистина кове опашката но след това се побърква и почва да се държи като ненормално. От вибрации ли е, от температура ли е - не знам. Изчаквам няколко минути, управя се и пак така но дразни... Мисля че при HK401B специално е до късмет. Има хора при които наистина бачка перфектно има и такива при които прави проблеми. Сега съм му поръчал едни уж хубави подложки да видим дали дали няма да се управи ако е от вибрациите. Имай просто едно наум. И аз не искам да се хвърлям на скъп жироскоп но направо се убива кефа така :-(
    Поздрави,
    Христо Григоров, Бургас

+ Ново Мнение

Информация за темата

Users Browsing this Thread

В момента 1 потребители разглеждат тази тема. (0 регистрирани и 1 гости)

     

Ключови думи за тази тема

Вашите права за публикуване

  • Вие не можете да създавате нови теми
  • Вие не можете да пишете мнения
  • Вие не можете да прикачате файлове
  • Вие не можете да редактирате мненията си
  • BB code е Включен
  • Smilies са Включени
  • [IMG] кода е Включен
  • HTML кода е Изключен