+ Ново Мнение
Страница 3 от 3
ПърваПърва 1 2 3
Визуализирани са от 21 до 27 от общо 27

Тема: HHO генератор за автомобили

  1. #21
    Super Moderator
    Регистриран
    Jan 2010
    Живее в
    гр. Пловдив
    Мнения
    1 520

    Quote Originally Posted by muns View Post
    За електричка съм харесал Панда 4х4, изключително прост автомобил. Маха се мотор и кутия и се задвижва само заден мост. Купето е доста леко, няма нищо излишно, което да тежи.
    За зимна експлоатация ще му трябва един газов калорифер.



    Aaaa, ooooo, eeeee, тези Пандички са кът! Сакън, не посягай! Това е една от детските ми мечти... Пандичка 4х4.

    Не се намират, иначе веднага бих си купил една! А такава количка вместо да се изкормва, може да се подобри действително - като се направи хибридна. Елмоторите могат да се закрепят на десетки възможни места, а и е достатъчно да са само два по 16 киловата. Пандичката би "литнала".



    Апропо, защо точно задно предаване? Защо не обикновена Панда с предно, че и място има? Такава малка кола със задно предаване е доста опасна...
    Георги Русинов

  2. #22
    Заслужил Автор
    Регистриран
    May 2010
    Живее в
    Смолян
    Мнения
    447

    Тук има едно маааалко нещо, което се пропуска в тем подобните "уникални разработки".
    До колкото съм чел навремето и сега, Илия Вълков ( Yull Brown ) не е публикувал за свободна консумация или по-скоро някоя заинтересована Хамериканска институция е откраднала документите, обясняващи ПРАВИЛНИЯ начин на получаване на газа. Казвам правилния, защото електролизата не е.
    При електролизата КПД-то изобщо не е такова, каквото го тръбят по разните ментак сайтове. До колкото съм чел, още няма изтекла информация за технологията. Имаше някъде един руснак, който беше стигнал до интересни резултати при плазмен разряд с определена честота, коефициент на запълване и амплитуда. Ще се опитам да изровя инфото и ще го постна тук. Дано някой хубав ден тази технология се появи в нета, че, като гледам цената на горивата, направо ми се реве. Дори от няколко дни гледам Голфа и му се точа да го изкормя и да го направя електричка или на сгъстен въздух. Между впрочем, автомобилите на сгъстен въздух също не са за пренебрегване, като алтернатива. Ей този момък - Angelo Di Pietro е измъдрил интересен двигател....може да му хвърлите едно око ( http://www.engineair.com.au ). И....не се притеснявайте, бутилките са от карбон и НЕ гърмят....само се "цепват".

    П.П. Намерих сайта на руснака: http://www.guns.connect.fi/innoplaza...rev/index.html
    А това е един от файловете на опитната постановка на неговото устройство с формули, измервания, графики...както си му е реда - http://www.guns.connect.fi/innoplaza...PROTOCOLN1.zip
    Николай Арсов - дърт авиомоделист от 1967г.

  3. #23
    Забранен
    Регистриран
    Jan 2010
    Мнения
    451

    Пандата има леко купе, лесна е за електрифициране със задно предаване.
    Моето виждане е, че колата ще е предимно за градска експлоатация и 20 киловата ще са достатъчни за тази цел. Зимното каране в сняг ще скъсява драстично пробега - повишено съпротивление и отрицателно влияние на студа на батериите, проблем с отоплението, та затова задното няма да е проблем. Просто ще се ползва друг транспорт, евентуално.
    Колкото до хибрид, не виждам смисъл да остава ДВГ - то и скоростната кутия, да се вози излишно тегло. По-скоро може батерията да се раздели на 2 части - 75% работен капацитет и 25% резерва, която да се включва ръчно - за блейки, които са изтощили основната, да се придвижат до вкъщи.
    Матеев не е зле да отдели това в нова тема, че раздвоихме тази.

  4. #24
    Super Moderator
    Регистриран
    Jan 2010
    Живее в
    гр. Пловдив
    Мнения
    1 520

    Тя щото е една от най-сериозните...
    Георги Русинов

  5. #25
    Наблюдател
    Регистриран
    Mar 2012
    Живее в
    Burgas
    Мнения
    1

    Относно HHO.Направих въпросната система,и наистина дава Браунов газ.Но както писахте по-горе,се черпи доста ток.От моите малки опити става ясно,че за да произведем голямо количество газ,се влага голямо количество ток.Например,при16-18А правя около 1.5л. а при 25-28 А около 3л. и т.н.което е крайно недостатъчно за постигането на икономии в ДВГ.При токове над 30А двигателят се натоварва много и не виждам никакви резултати.
    Ако, се намали тока поне на половина,с някаква магия,то тогава може и да стане "нашата работа".Бих ви пуснал няколко файла и видео,но не виждам тук такава опция.......

  6. #26
    Admin Аватар на Mateev
    Регистриран
    Dec 2009
    Живее в
    гр. Габрово
    Мнения
    1 431

    Как да не виждаш опция - форума е специално правен да поддържа всякакви файлове и мултимедии, както и всички Internet видеобиблиотеки стил YouTube и т.н. Просто не си си направил труда да разгледаш иконките и бутоните на редактора. Има и специални теми как се качват файлове и как се правят лични библиотеки и как се интегрират в мненията.
    Росимир Матеев

  7. #27
    Забранен
    Регистриран
    Jan 2010
    Живее в
    гр. Плевен
    Мнения
    367

    Наскоро една фирма си купи от Испания водородни клетки за камионите , като се гарантираше икономия от 15 процента - нула като начало . Подобен случай на клетка ,но на джип- нула резултат. Това за дизели. Та ако имате дизел жестоко ви препоръчвам газо дизел , най добре на метан - гаранция около 25 процента икономия, иначе на пропан- 15 процента - технологията е много стара , инвестицията не е голяма , но е сигурна.Ако дизела е на новите помпи от рода на ВП-44 монтажа е елеметарен. Сеотношенията на газ към дизел са постигнати -3/4. За съжаление това съотношение не е константно в отношение на оборотите- недостатък.

+ Ново Мнение

Информация за темата

Users Browsing this Thread

В момента 1 потребители разглеждат тази тема. (0 регистрирани и 1 гости)

     

Вашите права за публикуване

  • Вие не можете да създавате нови теми
  • Вие не можете да пишете мнения
  • Вие не можете да прикачате файлове
  • Вие не можете да редактирате мненията си
  • BB code е Включен
  • Smilies са Включени
  • [IMG] кода е Включен
  • HTML кода е Изключен